Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان با بیان اینکه هم استانی های عزیز همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند، گفت: در شبانه روز گذشته ۷۶ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام ظهر امروز(۱۳ مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۶۱۲۵ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت:  متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۷۱ نفر است.

 

وی با بیان اینکه ۲ مورد فوتی امروز از شهرستانهای ایلام و سیروان است، گفت: در شبانه روز گذشته  در شهرستان ایلام 51 نفر، در شهرستان دهلران  4 نفر، در شهرستان آبدانان 6 نفر‌، در شهرستان  چرداول 1 نفر، در شهرستان ملکشاهی 4 نفر، در شهرستان هلیلان 7 نفر و در شهرستان سیروان  3 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: از ابتدای  شیوع کرونا تا کنون ۵۲۶۸ نفر از مبتلایان در استان با تلاش کادر درمانی و مدافعان سلامت بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و هم اکنون نیز ۹۵ نفر از مبتلایان در بیمارستان های استان تحت درمان و مراقبت های پزشکی قرار دارند.

 

کریمیان یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام با ۲۷۴۳نفر، در شهرستان ایوان ۵۹۷نفر، در شهرستان مهران ۳۷۱نفر، در شهرستان دهلران ۶۰۱نفر، در شهرستان آبدانان ۴۰۶ نفر، در شهرستان دره شهر 478نفر، در شهرستان ملکشاهی 17۷نفر، در شهرستان چرداول 33۹نفر، در شهرستان سیروان 1۳۱نفر، در شهرستان بدره 18۴ نفر و در شهرستان هلیلان 9۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 

گفتنی است، شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی،چرداول، آبدانان، دهلران، دره شهر، دهلران و بدره در حال حاضر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان و سیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا ایلام کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمدحسین فولادی امروز با بیان اینکه پیکر پاک شهید محمدشفیع فیضی‌زاده از شهدای جاویدالاثر استان ایلام پس از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد، گفت: پیکر پاک شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.

بیشتر بخوانید: پیکر ۵ شهید دوران دفاع مقدس در فکه کشف شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام افزود: این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

فولادی با اشاره به اینکه پیکر این شهید بزرگوار در پی تفحص‌های انجام گرفته در منطقه کشف شد و برای تعیین هویت به معراج شهدای تهران انتقال یافت، تصریح کرد: "دی. ان. ای" و آزمایش‌های ژنتیکی و هویتی بستگان نزدیک همه شهدای گمنام استان ایلام استخراج و ذخیره سازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید گرانقدر متعاقبا از طریق‌ رسانه‌ها اعلام می شود، گفت: این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس، سال ۱۳۲۷ در روستای "چشمه پهن" بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

فولادی با تاکید بر اینکه پیش از این ایلام دارای ۶۹ شهید جاویدالاثر بود، افزود: شهیدان مرادحاصلی، زرگوش، محمدیان، چناری و غیوری زاده نیز از شهدای گمنامی بودند که پیکر پاک آنان تفحص و شناسایی شد.

در سال ۱۴۰۰ هویت ۲ نفر از شهدای گمنام مدفون در استان ایلام شامل شهید "سیدابوالفضل حسنی" ساکن استان تهران و مدفون در شهرستان بدره و شهید "قاسم شاه ولدی" از استان مرکزی و مدفون در دانشگاه آزاد ایلام نیز شناسایی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228914 برچسب‌ها ایثار وشهادت

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • بازگشت پدر به خانه
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!