Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: کولبران اگر براساس نیاز خودشان در مناطق مشخص شده فعالیت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، این امر خط قرمز پلیس محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس نشست تعاملی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با فرمانده نیروی انتظامی، پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان مذکور، جمعی از معاونان پلیس های تخصصی، فرمانده انتظامی و مرزبانی کرمانشاه در ستاد ناجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین اشتری ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان و فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به دلیل زحماتی که در اجرای فعالیت های خود دارند، اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات به طور حتم باعث هماهنگی بیشتر و ارتقاء نظم و امنیت در استان کرمانشاه می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: صبحت های مطرح شده در این جلسه نشان دهنده اشراف شما عزیزان به تنگناها، آسیب ها و چالش ها در اجرای ماموریت های پلیس است؛ از سوی دیگر با توجه به مرزی بودن و اهمیت استان کرمانشاه باید جایگاه سازمانی این استان در حوزه های مرزی و انتظامی ارتقاء یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه کولبران به دنبال معیشت خود هستند، تصریح کرد: در این رابطه خلاء های قانونی وجود دارد و نیاز است با تعامل، راهکارهای قانونی و کارشناسانه ای در خصوص حل مشکلات کولبران ارائه شود.

وی گفت: کولبران اگر براساس نیاز خودشان در مناطق مشخص شده مانند بازارچه های مرزی و ... فعالیت  کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر در مناطق ممنوعه ترددی صورت گیرد براساس مصوبات قانون، این امر خط قرمز پلیس محسوب می شود و باید با افراد متخلف برخورد شود.

سردار اشتری با تاکید بر مسؤول سازی دستگاه ها در راه اندازی پاسگاه ها و کلانتری ها، افزود: 66 نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه وجود دارد و نیاز است راه های ارتباطی این استان، استانداردسازی شود که با فراهم شدن زیرساخت ها و فرهنگ سازی ان شاء الله شاهد کاهش تصادفات رانندگی شویم.

گفتنی است، در این جلسه نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح نیازمندی های انتظامی استان خود، آمادگی خود را در راستای تقویت نیروی انتظامی اعلام کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده ناجا سردار اشتری کولبر کولبری ناجا پلیس مرز کرمانشاه استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت