Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@22:03:08 GMT

کاهش میانیگین سنی جان باختگان کرونایی در استان فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۲۲۳

کاهش میانیگین سنی جان باختگان کرونایی در استان فارس

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز میانگین سنی جان باختگان کرونایی در فارس را بر اساس آخرین آمار و اطلاعات ۵۸ سال اعلام کرد و گفت: در گزارش هایی که حدود یک ماه پیش ارایه شد، این میانگین ۶۶ سال بود و این رقم جدید نشان می دهد که میانگین سنی جان باختگان کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همتی ادامه داد: همچنین میانگین سنی مبتلایان ۴۱ سال است که نسبت به گزارش قبلی تا اندازه ای افزایش داشته است.

وی بیان کرد: ۵۷ درصد مبتلایان را مردان و ۴۳ درصد مبتلایان را خانم ها تشکیل می دهند، همچنین ۶۲ درصد فوت شدگان از گروه مردان و ۳۸ درصد فوت شدگان از گروه زنان هستند.

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: ۲۷ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری شدند و ۷۳ درصد نیاز به بستری در بیمارستان نداشتند و ایزوله خانگی شدند، ۸۹ درصد از فوت شدگان دارای بیماری های زمینه ای و یا از گروه سنی سالمندان بوده اند و ۱۱ درصد نیز در بین افراد گروه با سن بالا نبوده و بیماری زمینه ای خاصی نداشته اند.

 همتی از مردم استان خواست ضمن مراقبت بیشتر از سالمندان و افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند به تامین سلامت این گروه پرخطر کمک کنند تا در روزهای آینده شاهد کاهش مرگ و میر در مبتلایان بیماری کووید۱۹ باشیم.

مجموع بیماران کرونا  در کشور به ۳۱۲ هزار و ۳۵ نفر رسیده است و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار کرونا  جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۴۰۵ نفر رسید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جان باختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است

نوربخش در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: از ظهر جمعه شاهد بارش‌های بسیار خوبی را در سطح خراسان شمالی بودیم که اوج آن روز شنبه رخ داد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی افزود: از ۹۹ درصد ایستگاه‌های هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد است.

وی در ادامه افزود: بیشترین بارش‌ها از ایستگاه‌های باران‌سنجی روستای کلات اسفراین با ۳۶ میلیمتر، سنخواست ۳۳ میلیمتر، زیدر در شمال شیروان و چناران شهر بجنورد با حدود ۳۰ میلیمتر گزارش شد.

داداشی بیان کرد: ادامه بارش‌های بهاری را به صورت متناوب تا پایان هفته در خراسان شمالی انتظار داریم که طی این مدت برای روزهای انتهای هفته اوج فعالیت سامانه بارشی را پیش بینی می‌کنیم.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: فعالیت این سامانه بارشی به صورت بارش باران، رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: طی این مدت احتمال آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد و وزش باد لحظه‌ای شدید در این هفته نیز مورد انتظار خواهد بود.

داداشی بیان کرد: میانگین بارندگی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۳ تاکنون ۶۹/۹ میلیمتر بوده است که نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد و نسبت به میانگین بلند مدت ۲۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6097824

دیگر خبرها

  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری