Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:04:14 GMT

الزام واردکنندگان لاستیک به ثبت قیمت در سامانه 124

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۴۳۹

الزام واردکنندگان لاستیک به ثبت قیمت در سامانه 124

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که از این پس واردکنندگان انواع لاستیک سبک و سنگین قبل از عرضه به بازار باید قیمت کلیه محصولات‌ را در سامانه ۱۲۴ ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این سازمان در اطلاعیه‌ای با عنوان «الزام واردکنندگان لاستیک به ثبت قیمت در سامانه 124» اعلام کرد که با توجه به ضرورت اعلام قیمت انواع تایرهای وارداتی شرکت‌های واردکننده تایر در سامانه 124.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR، و در راستای کنترل، نظارت و مدیریت بازار عرضه این محصولات و جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب ، ضمن تاکید بر لزوم رعایت ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی ‌هیأت تعیین و تثبیت قیمت ها و سود مجاز مندرج در پورتال این سازمان به نشانی CPPO.mimt.gov.ir ، کلیه واردکنندگان انواع تایر ، موظف هستند قیمت مصرف‌کننده محصولات خود را در سامانه 124 بارگذاری کنند.

از  آن جایی که انواع لاستیک خودرو اعم از سنگین و سبک در زمره کالاهای اولویت دار و مشمول قوانین تعزیری شامل احتکار، گرانفروشی ، اختفاء ، امتناع از عرضه کالا و .... قرار داشته ، لذا در صورت مواجهه ناظران و بازرسان با تخلفات مزبور، مطابق با قانون و مقررات جاری مراتب قابل پیگرد و برخورد قانونی توسط دستگاه‌های نظارتی است. 

در پایان یادآور می‌شود ستاد خبری این سازمان با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور آمادگی دارد تا ضمن دریافت گزارش‌ها، شکایات و پیشنهادهای مردمی نسبت به رسیدگی به آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان سامانه 124 سامانه 124

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

جدیدترین قیمت انواع لپ تاپ‌های ایسر (ACER) موجود در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # لپ‌تاپ سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از سامانه معتبر دولتی
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول