Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:19:16 GMT

افزایش اعتبارات استانی عجب شیر در سال ٩٩

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۵۴۴

افزایش اعتبارات استانی عجب شیر در سال ٩٩

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، اصغرپور فرماندار عجب شیر در شورای برنامه ریزی این شهرستان گفت: با مدیریت در جذب درآمد بخشی از نیاز‌های ادارات حل می‌شود.

فرماندار عجب شیر گفت:ابزار و ماشین آلات موجود در ادارات تنها مختص آن اداره نیست و باید در مسائل  و مشکلات شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در سال ۹۹ پروژه‌های نیمه تمام شهرستان باید تکمیل شود افزود: جذب اعتبارات مورد نیاز، نشان از توانمندی مدیران شهرستان است.

اصغرپور گفت: در هزینه‌های غیر ضروری ادارات باید صرفه جویی شود.

فرماندار عجب شیر افزود:پروژه‌های زیرساختی از اولویت‌های شهرستان است و باید پروژه‌های اشتغال و تولید در اولویت قرار گیرد.

اصغر پور  استفاده از کالا‌های ایرانی را در اجرای پروژه‌ها خواستار شد.

فرماندار عجب شیر کل اعتبارات استانی این شهرستان را در سال ۹۸ بیش از یک صد و پنج میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ٣٧ درصد این مبلغ در سال گذشته تخصیص یافت.

اصغرپور گفت: اعتبارات استانی شهرستان عجب شیر در سال ٩٩ با افزایش ٢۵/۵ درصدی به ١٣٢ میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار عجب شیر فرماندار عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگسرای شهر گندمان در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی، در سال ۹۰ شروع به کار کرده است و تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، و امروز تکمیل و بهره‌برداری این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی گفت: اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی جهت هم‌سطح و دو بانده شدن ورودی شهر گندمان و تخصیص بودجه‌ای جداگانه جهت استقرار بازار بانوان شهر سفیددشت باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به منظور رفیوژ بلوارامام رضا (ع) شهر فرادنبه، تاکید کرد: این محور، جاده اصلی و شاهراه شمال به جنوب است و روشنایی آن ضروری است.

صفیان ادامه داد: اجرای فاز دوم پارکینگ وسایل نقلیه شهر نقنه، آرامستان نقنه، تکمیل فاضلاب شهر فرادنبه، احداث ساختمان دادگاه بخش بلداجی و ایجاد سالن در مجاورت آرامستان جدید شهر بلداجی از اولویت مطالبات مردم شهرستان بروجن است.

کد خبر 750859

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم