Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  بر اساس این تفاهم‌نامه مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان در قالب کمک بلاعوض و ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات قرص الحسنه  است  و زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، مرد سرپرست خانوار با معلولیت بالا، خانوار دارای حداقل ۲ عضو معلول که سرپرست خانوار معلول و فرزندان شبانه روزی ترخیص شده از سازمان بهزیستی  که حداکثر ۱۰ سال از ترخیص آنها گذشته باشد، مشمول این تسهیلات می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان دارای شرایط دریافت این کمک ها در استان البرز ۱۹۱ مددجو و تعداد متقاضیان دارای شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه دراین استان  ۹۶ نفر هستند.

حیدری تاکید کرد: کمک هزینه بلاعوض مسکن خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول شهری از ۶۰ میلیون تومان به حدود ۱۴۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

بهزیستی البرز ۴۰ هزار مددجو از جمله ۲۸ هزار معلول تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها مسکن استان البرز سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن استان البرز سازمان بهزیستی کشور مسکن استان البرز سازمان بهزیستی کشور میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی