Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسن حاجی‌میرزایی در پیامی توییتری نوشت: پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضاء رسید.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند گفت: در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش نیز در این زمینه خبری تکمیلی به نقل از وزیر آموزش‌وپرورش منتشر کرد.

محسن حاجی میرزایی در تشریح این تفاهم نامه گفته است: «وزارت آموزش‌وپرورش، در راستای سازمان‌دهی و ساماندهی نظام‌نامه رفاهی فرهنگیان، هم‌زمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، تفاهم‌نامه‌ای با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با موضوع ارائه خدمات نوین طرح کالا کارت به فرهنگیان به‌صورت قرض‌الحسنه، جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع فروشگاه‌ها در سراسر کشور در راستای افزایش قدرت خرید فرهنگیان، بدون پیش‌پرداخت به کلیه فرهنگیان تا سقف۲۰ میلیون تومان و همچنین به زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۲ ماهه منعقد کرده است».

محسن حاجی میرزایی، افزوده است: «بیش از۲۰۰۰ فروشگاه و مراکز معتبر طرف قرارداد، باعرضه محصولات متنوع، آماده ارائه خدمات به‌صورت فروش اقساطی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه کالا کارت به متقاضیان فرهنگی در سراسر کشور، می‌باشند».

بیشتر بخوانید: استخدام ۸‌هزار نیروی مشاور در آموزش و پرورش

وی همچنین اظهار کرده است: «یکی از سیاست‌های رفاهی آموزش‌وپرورش، پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان از تسهیلات قرض‌الحسنه و نیز تسهیلات کم‌بهره و سایر تسهیلات اعتباری در کنار توجه به رونق تولید به‌منظور افزایش قدرت خرید فرهنگیان در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان می‌باشد که خوشبختانه با انعقاد تفاهم‌نامه‌های متنوع با بانک‌های متفاوت، بخشی ازاین‌گونه اعتبارات و تسهیلات به ارائه خدمات رفاهی فرهنگیان تخصیص داده‌شده است».

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر آموزش و پرورش فرهنگیان آموزش و پرورش قرض الحسنه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران