Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌که گفته می‌شود ۲۷ میلیارد دلار تخلّف ارزی صورت گرفته اما فقط یک چهارم متخلّفان به قوه قضاییه معرفی شدند و سه چهارم معرفی نمی‌شوند به سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد تا موضوع بازگرداندن ارز حاصل از صادرات توسط شرکت‌های دولتی را با جدیت پیگیری و گزارش اقدامات خود در این زمینه را ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌که گفته می‌شود ۲۷ میلیارد دلار تخلّف ارزی صورت گرفته اما فقط یک چهارم متخلّفان به قوه قضاییه معرفی شدند و سه چهارم معرفی نمی‌شوند به سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد تا موضوع بازگرداندن ارز حاصل از صادرات توسط شرکت‌های دولتی را با جدیت پیگیری و گزارش اقدامات خود در این زمینه را ارائه کند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی، حجت‌الاسلام صادقی، رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف، با اشاره به گزارش سخنگوی قوه‌قضاییه مبنی بر اعلام تنها ۲۵ درصد از اسامی واردکنندگان و صادرکنندگان متخلّف ارزی از سوی دولت به دستگاه قضا، اظهار کرد: آنچه از گزارش‌ها برمی‌آید، ۷۵ درصد مابقی شرکت‌های متخلّفی که اقدام به اجرای تعهدات ارزی خود و بازگرداندن ارز نکرده‌اند، شرکت‌های عمده دولتی همچون شرکت‌های نفتی و پتروشیمی‌ها و امثال آن است که جا دارد سازمان بازرسی با شناسایی آن‌ها، با مدیران متخلّف برخورد کرده و حقوق ملت را استیفا نماید.

رئیس دستگاه قضا در واکنش به سخنان حجت‌الاسلام صادقی اظهار کرد: گفته می‌شود ۲۷ میلیارد دلار تخلّف ارزی صورت گرفته اما فقط یک چهارم متخلّفان به قوه قضاییه معرفی شدند و سه چهارم معرفی نمی شوند؛ لازم است سازمان بازرسی کل کشور موضوع بازگرداندن ارز حاصل از صادرات توسط شرکت‌های دولتی را با جدیت پیگیری و گزارش اقدامات خود در این زمینه را ارائه کند./

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان بازرسی دستگاه قضا قوه قضاییه ف ارزی متخل ف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • تعیین نرخ ارز قاچاق، از بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت