Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:30:19 GMT

چلداوی: جریان تحریف عامل تداوم تحریم علیه کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۱۲۷۸

چلداوی: جریان تحریف عامل تداوم تحریم علیه کشور هستند

استاد دانشگاه علم و صنعت گفت: جریان تحریم بدون کمک جریان تحریف هیچ امیدی به پیروزی ندارد. - اخبار سیاسی -

احمد چلداوی، استاد دانشگاه علم و صنعت، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به تلاش های جریان تحریف برای اثرگذاری تحریم اظهار داشت: اساس تشکیل جریان تحریف، کمک به تحریم است و جریان تحریم بدون کمک تحریف کنندگان امیدی به پیروزی و به نتیجه رسیدن در اهداف خود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی های تحریف کنندگان  افزود: تحریف کنندگان که طیفی از داخل و خارج را فراگرفته اند ادعاهای مختلفی را مطرح می کنند و با عبارت هایی مانند تنش زدایی با غرب و مذاکره با آمریکا  خواستار کوتاه آمدن از اصول و ارزش های انقلابی اند و عقب نشینی در برابر خواسته های عرب و آمریکا را می خواهند.

این استاد دانشگاه گفت: برخی  مانند تاجزاده که زمانی خود مسئولیتی در کشور داشتند نیز به این جریان کمک می کنند و  با تحریف واقعیت ها حقایق را وارونه جلوه دهند.

چلداوی با بیان اینکه جریان تحریم به تنهایی هیچ امیدی به پیروزی ندارد و می داند به شکست  خواهد رسید، تاکید کرد: در این شرایط عده ای در داخل و خارج باید به میدان آیند تا به مردم و افکارعمومی القا کنند که تحریم شما را به نابودی می کشاند و اینگونه بر اثرگذاری تحریم کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه جریان تحریم به خودی خود نمی تواند موثر واقع شود، افزود: در خیانت جریان تحریف همین بس که عامل تداوم تحریم علیه کشور هستند و با اظهارات نادرست عمدی یا غیر عمدی خود به این جریان دامن می زنند.

این استاد دانشگاه گفت: تحریم علیرغم ادعاهای تحریف  کنندگان باعث شد ایران راههای جدیدتری را برای تعامل با همسایگان خود دنبال کنند؛ چنانکه در حال حاضر راههای مختلفی را برای تعاملات مختلف دنبال می کنیم و به نتیجه می رسانیم.

جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟برجسته کردن ضعف‌ها و نادیده گرفتن قوت‌ها از ویژگی‌های جریان تحریف استقالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند

 

چلداوی با اشاره به اینکه تحریف قرار نیست موفقیت های داخل را ببیند، گفت: زمانی که جوانان داخلی مشغول ساخت موشک بالستیک و ماهواره بودند، جریان تحریف مدعی بود ایرانی فقط می تواند ابگوشت درست کند؛ لذا راه مقابله با تحریف اطلاع رسانی درست و کار و تلاش برای سربلندی کشور است.

وی با اشاره به راهکارهای مقابله با تحریم گفت: تکیه بر نیرو  و توان داخل، جهش تولید، ایمان و خودباوری به جوان ایرانی ما  را در مقابله با تحریم به پیروزی می رساند.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تحریم هسته ای تحریم های ایران بیشتر بخوانید... جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ برجسته کردن ضعف‌ها و نادیده گرفتن قوت‌ها از ویژگی‌های جریان تحریف است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟ برجسته کردن ضعف‌ها و نادیده گرفتن قوت‌ها از ویژگی‌های جریان تحریف است واژه های کاربردی مرتبط تحریم هسته ای تحریم های ایران پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است ۲ سوءاستفاده بانک‌ها از عدم نظارت بانک مرکزی در پرداخت وام ازدواج ۳ شروط ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری کنکور به روایت یک نماینده مجلس ۴ قانع نشدن نمایندگان مجلس از توضیحات دو وزیر درباره برگزار نشدن کنکور ۵ امروز؛نشست مشترک مجلس و دولت درباره برگزاری کنکور ۹۹ ۶ طرح دو فوریتی مجلس برای تعویق کنکور سراسری متوقف شد ۷ امامی کاشانی: غیر از آیت‌الله خامنه‌ای گزینه دیگری برای رهبری نداشتیم/ دفاع خبرگان از فقاهت رهبر انقلاب در جلسه ۱۴ خرداد ۸ وزیر علوم: تصمیم‌گیری درباره برگزاری کنکور فردا مشخص می‌شود مهمترین اخبار سیاسی تصمیم جدید هیئت‌رئیسه مجلس برای ساماندهی گروه‌های دوستی پارلمانی علت اصلی حادثه کلینیک سینا اطهر مشخص شد دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است نظام نامه آموزش مجازی کشور برای ۳ وزارتخانه تدوین می شود مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله کاهش زمان صدور برخی مجوز‌ها از ۵۶ روز به ۴ /انتقاد جهانگیری از برخی تصاحب کنندگان اراضی دولتی مصاحبه| تحلیلگر غربی: اقتصاد در حال انفجار و سوء مدیریت ترامپ طوفانی برای انتخابات آمریکا است بانک مرکزی: عدم بازگشت ارز صادراتی در حکم قاچاق است درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت‌ماندن احیای وزارت بازرگانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تحریم هسته ای تحریم های ایران تحریم هسته ای تحریم های ایران جریان تحریف استاد دانشگاه جریان تحریم واقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در جلسه هماهنگی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات استان زنجان در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در این دو حوزه به صورت نیمه‌الکترونیکی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: متولدان بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر هستند، گفت: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رأی داده‌اند، شرکت کنند، اما افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده‌اند می‌توانند در هر یک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رأی دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: رأی‌دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی، نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند.

رفیعی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر برای برگزاری این انتخابات در بخش‌های مختلف آماده شده‌اند، افزود: با برگزاری دو مرحله رزمایش، آمادگی ویژه دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان آمادگی عوامل سنجیده شد.

کد خبر 751824

دیگر خبرها

  • اسلامی: کنفرانس ۲۰۲۴ فرصتی برای تقابل با جریان مخرب علیه صنعت هسته ای ایران بود
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم