Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد. تاریخ انتشار: 18:45 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۲۱۰

خبرگزاری میزان - بازیگری یکی از مشاغل محبوب در سطح جهان محسوب می‌شود، بازیگری فارغ از شهرت و ثروتی که ممکن است برای فرد بازیگر به همراه داشته باشد، جهانی است که می‌توان در آن ایفای نقش در قالب شخصیت‌های مختلف را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اکثریت مواقع بازیگری به عنوان یکی از مشاغل سخت جهان محسوب می‌شود، شاید از دور برای بسیاری اینکه بازیگری اتفاقی سخت باشد، قابل لمس نباشد اما اگر به صورت اصولی و به مفهوم واقعی به بازیگری نگاه کنیم، این هنر به واقع به تمرین، مطالعه، شهود و مطالعات فراوانی نیازمند است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

هدف‌های کوچک را انتخاب کنید

هر بار قبل از اینکه موضوع جدیدی را شروع کنید روی یک موردی که از تمرین گذشته به یاد دارید، مروری هر چند سطحی داشته باشید. هر بار فقط یک تغییر کوچک اضافه کنید. با قدم‌های کوچک جلو بروید، به جای اینکه خواهان پریدن باشید.

تمرین – بازی‌های آوایی را با خیال اینکه بر آن‌ها مشرف شده اید، خیلی زود رها نکنید: شما باید به هر دست یافته‌ی تمرین – بازی‌ها همچون رفتار روزمره تان عادت کنید.

پس آن‌ها را حتی اگر به نظر می‌رسد مفید نبوده، رها نکنید. اگر شما بر یک تکنیک مسلط شده اید، باز هم آن را و یا قسمتی از آن تمرین را در چرخه‌ی تمرین – بازی‌های روزانه‌تان حفظ کنید.

ثبت پیشرفت‌های یک بازیگر چگونه است؟

برای آنکه وضعیت قبلی خود را فراموش نکنید و بهتر متوجه پیشرفت‌های خود بشوید، لازم است که از تمریناتتان گزارش‌های تهیه کنید. با مرور هفتگی و یا ماهانه‌ی این گزارش‌ها بیشتر به ادامه‌ی تمرین – بازی‌های بیشتر روزمره تشویق می‌شوید.

همچنان که به هر تمرین بازی می‌پردازید، در این فکر نباشید که تمرین‌های بهتر و ارزشمند‌تر بی شمار دیگری هست، که برای برآوردن منظور شما و رساندنتان به هدف، بهتر از این تمرین‌هایی است که انجام می‌دهید و شما آن‌ها را نمی‌دانید.

دست از تلاش برای رسیدن به نکته‌های تمرینی تازه نکشید، اما از همان تمرین‌هایی که دارید، با تسلط و تمرکز بهترین استفاده را ببرید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران ی تمرین بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم