Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:22:59 GMT

هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سال چهارم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۱۸۴۲

هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سال چهارم انتخاب شد

گروه استان‌ها- با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال آخر دور چهارم شورای شهر اردبیل اعضای هیئت رئیسه جدید انتخاب شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال آخر دور چهارم شورای شهر اردبیل اعضای هیئت رئیسه جدید مشخص شدند.

طبق نتایج به دست آمده جواد انصاری به عنوان رئیس جدید هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل در سال چهارم با رای اعضای شورا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براین اساس حسین افسانه و علیرضا پوستی نیز به ترتیب بر کرسی سخنگو و خزانه‌داری شورای شهر اردبیل تکیه زدند.

رئیس جدید شورای شهر رشت انتخاب شدشهرداری و شورای شهر کاشان در شفاف‌سازی به درستی عمل نکردندعضو شورای شهر مشگین‌شهر در اثر ابتلا به کرونا درگذشت

گفتنی است‌، زهرا قدیمی به عنوان نایب رئیس، یعقوب هاشمی با 7 رای به عنوان دبیر اول و یعقوب عزیززاده با 7 رای به عنوان دبیر دوم در سال چهارم انتخاب شدند.

انتهای پیام/ 146/ ت

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... عضو شورای شهر بناب شهردار این شهر شد مصوبه شورای شهر کرج برای حمایت از تاکسیرانان و مسافرین در ایام کرونا واکنش عضو شورای شهر تهران به مرگ و مصدومیت سه پاکبان پل سیدخندان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عضو شورای شهر بناب شهردار این شهر شد مصوبه شورای شهر کرج برای حمایت از تاکسیرانان و مسافرین در ایام کرونا واکنش عضو شورای شهر تهران به مرگ و مصدومیت سه پاکبان پل سیدخندان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۳ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۴ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۵ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۶ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۷ اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود ۸ بوشهر| جزئیات آغاز صید میگو از ۳۰ اسکله در آبهای خلیج فارس اعلام شد مهمترین اخبار استانها ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ کاهش زمان صدور برخی مجوز‌ها از ۵۶ روز به ۴ /انتقاد جهانگیری از برخی تصاحب کنندگان اراضی دولتی مصاحبه| تحلیلگر غربی: اقتصاد در حال انفجار و سوء مدیریت ترامپ طوفانی برای انتخابات آمریکا است بانک مرکزی: عدم بازگشت ارز صادراتی در حکم قاچاق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر اردبیل عضو شورای شهر شورای شهر هیئت رئیسه ترین اخبار انتخاب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است