Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:42:23 GMT

وضعیت کرونایی خوزستان سفید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۱۳۷

وضعیت کرونایی خوزستان سفید شد

به گزارش تابناک به نقل از مهر، فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: به هم استانی‌های اعلام می‌کنم استان خوزستان بعد از خروج هفته پیش از وضعیت قرمز کرونا، امروز از وضعیت هشدار نیز خارج شد.

وی افزود: همان‌گونه که پیش از این و مکرراً توسط بنده در مجموعه بهداشت و درمان اعلام شد وضعیت کرونا در استان تابع رفتار جمعی است و اگر اکنون وضعیت استان رو به بهبودی می‌رود ناشی از همیاری مردم با مدافعان خستگی‌ناپذیر سلامت در رعایت آداب بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه گفت: حال که بعد از چند ماه قامت افراشته خوزستان از گزند کرونا در مصونیت نسبی قرار گرفته است، یادی می‌کنیم از عزیزانی که دیگر بین ما نیستند و زانوی تعظیم خم می‌کنیم در برابر مدافعان سلامت که برای تکرار روز‌های امن گذشته، ایستادند و جانشان را برای نجات مردمشان در معرض خطر قرار دادند.

وی عنوان کرد: روز‌های سختی که سپری شد کم از روز‌های گلوله باران خوزستان نداشت، روز‌هایی که مادرانی صبور با دعای خود فرزندانی ایثارگر را با لباس سفید خدمت راهی مراکز درمانی می‌کردند تا با دشمنی بجنگند که برای ما ناشناخته بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: همه ما نیک می‌دانیم چه روز‌هایی گذشت، تا اکنون بیمارستان‌های خوزستان در حال خالی شدن از کرونا باشند، همه ما می‌دانیم چه نفس‌ها در سینه‌ها تنگ شد تا اکنون با خیال راحت‌تری نفس بکشیم.

وی در پایان تأکید کرد: یادمان نرود وضعیت فعلی می‌تواند شکننده باشد و اندکی بی‌توجهی می‌تواند ما را دوباره به شرایط گذشته بازگرداند. پس هنوز هم برای حفظ سلامت خود و اطرافیانمان مسئولیت بپذیریم و کوشا باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی دانشگاه علوم پزشکی اهواز وضعیت کرونایی خوزستان وضعیت قرمز کرونایی طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد