Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:17:00 GMT

محو گل مرد محبوب کروات‌ها با چیپ یحیی!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۱۹۱

محو گل مرد محبوب کروات‌ها با چیپ یحیی!

۱۶سال از دیدار تلخ ایران و چین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴، گل سید محمد علوی و چیپ‌ گل‌محمدی می‌گذرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیزدهم مرداد سال ۱۳۸۳ برای فوتبال ایران روز تلخی است، دیدار تیم ملی ایران برابر چین در جام ملتهای آسیا ۲۰۰۴ که اتفاقات عجیب و دیدنی در آن افتاد و هنوز هم از آن یاد می‌شود. تیکه کلام: چه وقت چیپ زدن بود آقای گل‌محمدی! شاید مهم‌ترین خاطره آن بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتفاقی که کمتر از آن دیدار به یاد می‌آید، تک گل آن دیدار بود که سید محمد علوی با یک بغل‌پای دیدنی روی پاس علی کریمی به ثمر رساند. سید محمد علوی که مرد محبوب مربیان کروات برانکو ایوانکوویچ، لوکا بوناچیچ، وینگو بگوویچ به حساب می‌آمد و در حضور بازیکنان نام‌آشنای و بزرگ در میانه میدان تیم ملی هنرنمایی می‌کرد. وی به همراه حسین کعبی، ایمان مبعلی، جلال کاملی مفرد، ابراهیم میرزاپور و ناجی بداوی نسل طلایی فولاد به حساب می‌آمدند.

علوی که بیش اژ ۵۰ بازی ملی دارد، علاوه بر این گل به چین، یک گل به لیبی در تیم بزرگسالان و همچنین یک گل در تیم‌ملی امید بازهم به چین در کارنامه دارد. علوی که فصل قبل سرمربی استقلال خوزستان بود، سرمربی‌گری در کارون خرمشهر و قهرمانی با این تیم در لیگ دو را در کارنامه دارد. او هم اکنون به عنوان مدیر تیم در فولاد فعالیت می‌کند که این مسئولیت را به واسطه رفاقت با جواد نکونام و احترام به باشگاه فولاد و سعید آذری قبول کرده‌است.

 

از آن دیدار تلخ و دراماتیک علاوه بر سید محمد علوی، جواد نکونام که با سر بانداژ شده در میانه زمین مشخص بود و حسین کعبی مدافع راست ریز نقش هم‌اکنون در کادر تیم فولاد حضور دارند.

سید محمد علوی یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید محمد علوی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران استقلال خوزستان سید محمد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس

همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند، خاستگاه گل محمدی جهان با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محمد فرخ زاده معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین و محمد مهدی برومند معاون امور باغی وزارت جهاد کشاورزی مسئولان ارشد مدیریت شهری میمند و فعالان عرصه عرقیات گل محمدی در سالن کانون فرهنگی برگزار شد.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۲ شهید بخش میمند، گفت: همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند طی دو سال متوالی در این دیار برگزار می‌شود، تا با حضور مدیران ملی و ارشد استانی مشکلات از نزدیک پیگیری شود.

او شهر میمند را خاستگاه گل و گلاب جهان عنوان کرد و گفت: روز ۸ اردیبهشت ماه در تقویم گردشگری کشور روز ملی میمند ثبت شده که به همین مناسبت طی یک هفته برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

محمد رضازاده ظرفیت‌های سرشار شهر میمند را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: شهر میمند دارای جایگاه ویژه‌ای در تولید محصولات باغی و زراعی است که تنها تولیدات آن به سالی ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات می‌رسد که ۱۳ میلیون لیتر از این مقدار مربوط به گلاب محمدی است.

شهردار میمند تصریح کرد: بیش از ۱۱۰ کارگاه فعال گلابگیری ثبت شده و شرکت عرقیات و اسانس‌گیری مشغول به فعالیت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه صنعت شیشه‌گری در منطقه میمند با وجود دو کارگاه فعال دارای پیشینه قدیمی است، ادامه داد: دو پروژه کلان شهرداری میمند در راستای تقویت گردشگری و هویت شهر میمند در دستور کار است که پروژه ۱۰۰ هکتاری پردیس توسط شهرداری برای استفاده بهینه از ظرفیت گل محمدی و گلاب گیری خواهد بود. همچنین کارخانه بزرگ اسانس و عرقیات گیاهان دارویی سال گذشته توسط شورای اسلامی شهر میمند مصوب شد که امسال کلنگ زنی آن صورت خواهد گرفت.

او احیای میدان تاریخی و بافت قدیم شهر میمند را از دیگر پروژه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری عنوان کرد و افزود: میدان تاریخی شهر با تلفیقی از سبک مدرن و سنتی احیا می‌شود و راه اندازی خط تولید کرم‌های گیاهی و تولید عطر از اسانس گل محمدی نیز انجام خواهد شد تا شاهد توسعه منطقه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه