Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار کردستان از افزایش پروازهای فرودگاه سنندج خبر داد و گفت:: از هفته آینده پروازهای جدید شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از سر گرفته خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان که با حضور مسئولان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: در استان جای کار بسیار زیاد بوده و باید همه مدیران برای جبران عقب‌ماندگی‌های کردستان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت مناطق حاشیه‌نشین شهرها بسیار نامطوب و نامساعد است، گفت: وقتی به میان مردمان این محلات رفته، احساس شرم و نگرانی کرده چراکه باید بیشتر از این‌ها، برای این مناطق کار می‌کردیم.

استاندار کردستان ضمن قدردانی از همراهی مسئولان کشوری بابت توجه به پروژه‌های بازآفرینی شهری خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان فرودسی امسال پس از گذشت سالیان سال اجرایی و دستگاه‌های خدمات‌‌رسان به‌خوبی پای کار آمده و امیدواریم تا 60 روزه آینده به اتمام برسد.

وی افزود: انبار غله از دیگر پروژه‌های مهم شهر سنندج بوده که با مطالعه چند ساله هنوز آغاز نشده و تا زمانی که کار شروع نشود، بلااستفاده باقی‌ مانده و مشکل‌آفرین است.

پرواز "هما" بر فراز آسمان دنا؛ پروازهای فرودگاه یاسوج افزایش می‌یابدبررسی‌ها برای پروازهای جدید فرودگاه یاسوج ادامه دارد

مرادنیا با تاکید بر اینکه باید عملیات احداق پروژه هفت باغ سنندج امسال آغاز شود، عنوان کرد: بسیاری از نقاط شهر آسیب‌پذیر بوده و در زمان وقوع زلزله و سیل مشکل برای مردم ایجاد کرده که باید تسهیلات کم‌بهره و ارزان‌قیمت برای بازسازی پروژه‌های بازآفرینی در نظر گرفته تا امید مردم به زندگی در این محلات بیشتر شود.

وی خواستار رفع مشکلات کمبود قیر در استان شد و درباره پروژه‌هایی که از سال 97 با اعتبار 80 میلیارد تومانی قراردادشان منعقد شده است، گفت: در صورت تخصیص 40 میلیارد تومان، این پروژه‌ها در کردستان تکمیل خواهند شد.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود از افزایش پروازهای فرودگاه سنندج خبر داد و یادآور شد: از هفته آینده پروازهای جدید شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/484/ ت

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... آذربایجان‌غربی| روند احداث فرودگاه مهاباد پس از دریافت نتایج مطالعاتی آغاز می‌شود نقص فنی عامل بازگشت پرواز شیراز به فرودگاه مشهد کنارگذر اصفهان از آزادراه نطنز تا فرودگاه همزمان با عید غدیر افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آذربایجان‌غربی| روند احداث فرودگاه مهاباد پس از دریافت نتایج مطالعاتی آغاز می‌شود نقص فنی عامل بازگشت پرواز شیراز به فرودگاه مشهد کنارگذر اصفهان از آزادراه نطنز تا فرودگاه همزمان با عید غدیر افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۳ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۴ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۵ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۶ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۷ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۸ بوشهر| جزئیات آغاز صید میگو از ۳۰ اسکله در آبهای خلیج فارس اعلام شد مهمترین اخبار استانها ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند مهمترین اخبار تسنیم بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ وزیر بهداشت: خرافه و شارلاتانیزم را از طب سنتی جدا کنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله گزارش| سقوط آزاد اقتصاد آمریکا و آدرس غلط ترامپ؛ آیا انتخابات مسئله اصلی است؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروازهای فرودگاه آذربایجان غربی ترین اخبار پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه و در آستانه روز ملی خلیج‌فارس همایش پروازی پاراگلایدرها در ساحل بندرعباس برگزار شد.

گفتنی است در این گردهمایی پروازی بالغ بر ۱۵۰ پاراگلایدر سوار حضور داشتند.

کد خبر 6089285

دیگر خبرها

  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد