Web Analytics Made Easy - Statcounter

محرومان اولین بازی فصل آینده سری آ اعلام شدند. 

با اتمام بازی های فصل 2019-2020 سری آ، تعدادی از بازیکنان در هفته پایانی با محرومیت مواجه شده اند و به بدین ترتیب محرومیت آنها به اولین بازی فصل آینده موکول می شود. 

بر اساس اعلام کمیته انضباطی سازمان لیگ ایتالیا، استفان دی فرای در مقابل آتالانتا کارت زرد دریافت کرد و بدین ترتیب اولین بازی فصل آینده اینتر را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برات جیمسیتی، مدافع آلبانیایی آتالانتا نیز اولین بازی فصل آینده را از دست می دهد. سوفیان آمرابات، خرید جدید فیورنتینا نمی تواند در اولین بازی، ویولا را همراهی کند زیرا در دیدار ورونا و جنوا کارت قرمز دریافت کرد. وی همچنین 5000 یورو نیز جریمه شد. 

فرانچسکو کاساتا، بازیکن جنوا نیز که از بازی اخراج شده بود، یک جلسه محروم است و 5000 یورو جریمه می پردازد. کریستین رومرو و آندره آ مازیلو نیز به دلیل دریافت کارت زرد، یک بازی محروم هستند. 

گری مدل (بولونیا)، یاسمین کورتیچ (پارما)، کریستوفر آسکیلدسن (سمپدوریا) و فدریکو پلوسو (ساسولو) دیگر بازیکنان محروم هفته اول فصل 2020-2021 خواهند بود. 

ایوان یوریچ، سرمربی ورونا تنها مربی ای است که هفته اول فصل آینده محروم خواهد بود. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اولین بازی فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار