Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول به دنبال خرید جانشینی برای دژان لوورن است.

عیسی ماندی، مدافع الجزایری باشگاه رئال بتیس مورد توجه لیورپول قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری، حفیظ دراجی، خبرنگار الجزایری شبکه بین اسپورتس گزارش داد که لیورپول به خرید عیسی ماندی بسیار نزدیک است. حتی طرفین سرج زئیات نیز به توافق رسیده اند.

البته گزارش های دیگر نیز در این خصوص به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود که پیشنهاد لیورپول برای عیسی ماندی، 9 میلیون پوند بوده ولی رئال بتیس 2 میلیون پوند بیشتر طلب کرده است. در واقع اگر مبلغ درخواستی رئال بتیس پرداخت شود، باشگاه اسپانیایی مشکلی با فروش مدافع خود نخواهد داشت.

لیورپول پس از جدایی دژان لوورن، به دنبال خرید یک مدافع وسط به عنوان چهارمین گزینه تیمش است. پیش از این گفته می شود اوزان کاباک، مدافع شالکه نیز مد نظر یورگن کلوپ است.

عیسی ماندی 28 ساله از سال 2016 در عضویت رئال بتیس بوده و 55 بار نیز پیراهن تیم ملی الجزایر را بر تن کرده است.

همچنین بخوانید:

لیورپول امیدوار به جذب اوزان کاباک، مدافع شالکه با ۲۷ میلیون یورو / ادعای کیکر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال بتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟