Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:33:15 GMT

شناسایی و دستگیری زندانی فراری پس از ۸ روز در رباط کریم

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۷۳۵

شناسایی و دستگیری زندانی فراری پس از ۸ روز در رباط کریم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در پی فرار احدی از زندانیان حاضر در زندان مرکزی بندرعباس در ۳۰ تیرماه، موضوع شناسایی ودستگیر متهم متواری بصورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: متهم به اتهام مشارکت در سرقت مسلحانه دسته جمعی، کلاهبرداری رایانه ای، محکومیت های مالی و ایراد ضرب و جرح عمدی به ۱۰ سال حبس محکوم ودر حال سپری کردن دوران محکومیت در زندان بندرعباس بوده که در اجرای دستور مقام قضائی حین انتقال به یکی از استان های مجاور موفق به فرار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات میدانی ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان رباط کریم با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و متهم متواری را در شهرستان رباط کریم شناسایی و با گذشت ۸ روز از زمان فرار در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به استان انتقال وبه زندان مرکزی بندرعباس تحویل دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط مجرمان، مراتب را از طریق مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

کد خبر 4990345

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا جعفری نیروی انتظامی هرمزگان زندانی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری