Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@18:25:31 GMT

وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۸۷۴

به گزارش تسنیم؛ جلسه بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون‌‌های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس ساعتی پیش در وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر سعید نمکی در حاشیه این جلسه گفت: بزرگترین دغدغه همه ما، حفظ سلامت عزیزان است و هر فرزند این سرزمین را فرزند خود می‌‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه به جنبه‌‌های مختلف پرداختیم و موارد مختلف، مورد جمع بندی قرار گرفت.

وی افزود: حاصل این گفت‌وگو و بحث چند ساعته این شد که کمیته‌ای با حضور رؤسای کمیسیون‌ها به انضمام کمیسیون اجتماعی و فرهنگی تشکیل شود و در کنار همکاران من در وزارت بهداشت و وزارت علوم و تحقیقات و سازمان سنجش، پروتکل‌ها مرور شوند و پروتکل‌ها با سختگیری بیشتری نسبت به آزمون دکتری تدوین شوند تا بتوانیم سه مرحله نقل و انتقال داوطلبین به داخل حوزه امتحانی و ورود و خروج را با پروتکل‌‌های سختگیرانه دنبال کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: نهایتاً تصمیم به برگزاری کنکور در تاریخ مقرر 31 مرداد گرفته شد تا هم داوطلبان از اضطراب خارج شوند و هم این‌‌که تکلیف برگزارکنندگان کنکور مشخص شود اما این تضمین را هم خواهیم داد که نظارت‌های ما بر رعایت پروتکل‌‌ها به گونه‌‌ای قوی باشد که حتی یک نفر هم به کرونا مبتلا نشود.

نمکی ادامه داد: قرار شد در مناطق مختلف پروتکل‌‌ها تغییر کند؛ قرار شد فاصله‌گذاری حداقل دو متری رعایت شود و ماسک و پک بهداشتی برای داوطلبان تهیه شود؛ تنها از 20 درصد فضای مکان‌های برگزاری آزمون استفاده شود. همچنین مقرر شد ناظرینی به صورت مشترک با سازمان بسیج و سازمان‌های مردم نهاد بر برگزاری کنکور نظارت داشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند

علیرضا اسماعیلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: طی مدت امروز و فردا ۳ هزار نفر در کنکور سراسری مرحله اول از این شهرستان در ۵ گروه آزمایشی و در ۱۱ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.
امام جمعه، فرماندار و نمایندگان ویژه سازمان سنجش آموزش کشور از حوزه‌های برگزاری کنکور بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • وزیر علوم : کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود