Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان گفت: پنجمین همایش فعالان هیئت‌های مذهبی گیلان با هدف تبیین شیوه‌نامه برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام روح‌الله متقی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری پنجمین همایش مربوط به‌ فعالان هیئت‌های مذهبی گیلان توسط جامعه ایمانی "مشعر" و کارگروه هیئت جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان خبر داد و اظهار داشت: این همایش پنج شنبه 16 مرداد ماه ساعت 16:30 در مصلی رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان با اشاره به مجاهدت هیئت‌های مذهبی استان به عنوان یکی از مجموعه‌های موثر و فداکار مردمی در کنار کادر درمان استان در خط مقابله با کرونا ابراز داشت: در شرایطی که شاهد جنگ بین حق و باطل هستیم، تشکل‌های مذهبی توانستند با بصیرتی بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

متقی به اهداف‌ برگزاری همایش هیئت‌های مذهبی استان اشاره کرد و افزود: تبیین شیوه‌نامه برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر طبق دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، انسجام‌بخشی، افزایش میزان اثرگذاری، انگیزه‌بخشی، هم‌افزایی و ایجاد هماهنگی بین هیئت‌های مذهبی استان توسط جامعه ایمانی مشعر از جمله اهداف این همایش است.

راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی به مناسبت عید غدیر در همدان/ هیئت‌های مذهبی تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستندآصفی: چراغِ روضه هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود/ هیئتی‌ها از قانون تبعیت می‌کنندهیئت‌های مذهبی حفظ سلامتی را وظیفه شرعی می‌دانند/ عزای بر سیدالشهداء عامل حیات روحانی انسانهاست

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مختلف در حاشیه همایش مذکور خبر داد گفت: کمیسیون شعرا و نوحه‌سرایان آئینی، کمیسیون مداحان، کمیسیون هنر و رسانه هیئت، کمیسیون مدیران هیئت‌ها و کمیسیون سخنرانان و راویان به‌منظور رشد و توانمندسازی فعالان هیئت‌های استان تشکیل شدند.

وی با بیان اینکه نشست‌های این کمیسیون‌ها در قالب کارگروه‌های تخصصی و گفت‌وگو محور با هدف ارتقاء فعالیت فعالان هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود افزود: ایجاد ارتباط مفید بین فعالان هیئتی، ترویج شعائر مذهبی و ارائه خدمات اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش جامعه ایمانی مشعر گیلان است.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان گیلان از برپایی نمایشگاه آثار مربوط به فعالان هیئت‌های مذهبی استان، شعرای آئینی و سخنرانان منبر در حاشیه همایش مذکور خبر داد و بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در حوزه معارف دینی و همچنین تجلیل از هیئت‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌ها هستند.

متقی با بیان اینکه امروز آسیب‌های اجتماعی جامعه را به شدت تهدید می‌کند خاطرنشان کرد: کاهش این آسیب‌ها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است از طرفی هیئت‌های مذهبی با اقدامات موثر و فرهنگی می‌توانند در جهت کاهش آسیب‌ها گام بردارند و به نسل نوجوان و جوان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب از هر ابزاری برای ضربه زدن به این انقلاب و رهبر معظم انقلاب استفاده می‌کنند تصریح کرد: در این زمان هیئت‌های مذهبی با روشنگری‌های به‌موقع خود می‌توانند تمام توطئه‌ها و هجمه‌های شبانه‌روزی دشمنان را نقش برآب کنند.

انتهای پیام/612/ ت

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... تأکید علمای بحرین بر رعایت نکات پیشگیرانه بهداشتی در مراسم عزاداری محرم بوشهر| عزاداری محرم علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز برپا می‌شود مهدی رسولی: نمی‌گذاریم محرم از تب بیفتد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تأکید علمای بحرین بر رعایت نکات پیشگیرانه بهداشتی در مراسم عزاداری محرم بوشهر| عزاداری محرم علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز برپا می‌شود مهدی رسولی: نمی‌گذاریم محرم از تب بیفتد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۵ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۶ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۷ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۸ زلزله ۴.۵ ریشتری ‌جم را لرزاند‌ مهمترین اخبار استانها وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ سفیر ایران در چین: پتانسیل فراوانی برای همکاری با چین در حوزه هوافضا وجود دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالان هیئت های مذهبی هیئت های مذهبی استان برگزار می شود عزاداری محرم ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد