Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:15:41 GMT

کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۱۶۹

کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات ضربتی پلیس شاهرود خبر داد.

سرهنگ علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: با اعلام پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در خصوص تردد یک دستگاه خودرو با محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان شاهرود، با هماهنگی‌های لازم، اکیپ‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود با همکاری دامغان در سطح محور مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از چند ساعت کار اطلاعاتی، درنهایت سوژه موردنظر شناسایی و در عملیات ویژه پلیسی خودرو مذکور متوقف شد و راننده و دو سرنشین آن قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو خبر داد و افزود: با تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

عامل تصادف منجر به فوت در جاده رویان- دیزج شناسایی شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین گفت: شب گذشته یک دستگاه نیسان با موتورسیکلت در جاده رویان برخورد که این تصادف متأسفانه منجر به فوت راکب موتورسیکلت و راننده خودرو از محل متواری شد.

کریمی به پیگیری‌های انجام‌شده توسط مأموران کلانتری ۱۴ رویان اشاره کرد و افزود: با تحقیقات میدانی و مشخص شدن دو شماره ابتدایی از پلاک خودرو، با استفاده از تجهیزات و سیستم‌های پلیسی، درنهایت پس از ساعت‌ها بررسی، خودروی نیسان موردنظر شناسایی و راننده احضار شد و تحت نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/74002/ک/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر علی کریمی شاهرود خودرو فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود عملیات ویژه پلیسی شهرستان شاهرود مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان