Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق آرسنال می گوید اوزیل توانایی های فوتبالی بالایی دارد و عدم حضور او در ترکیب تیم، حتما دلایل دیگری دارد. 

مسوت اوزیل، شرایط خوبی در آرسنال ندارد اما جک ویلشر بر این عقیده است که ترکیب او با پیر امریک اوبامیانگ می تواند فوق العاده باشد و به سلاح قدرتمند توپچی ها در فاز هجومی تبدیل شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اوبامیانگ 31 ساله، روزهای خوبی را در آرسنال سپری می کند و عملا به ستاره بی چون چرای توپچی ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبامیانگ روز شنبه (1 آگوست) و در جریان برتری 2 بر 1 آرسنال در مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلستان، هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا سهم بسزایی در تنها جام کسب شده توسط توپچی ها در این فصل داشته باشد. اوزیل اما، درست در نقطه مقابل اوبامیانگ قرار دارد و روزهای خوبی را در لندن سپری نمی کند. هافبک بازیساز آلمانی آرسنال، زیر نظر آرتتا نیز به توفیق چندانی دست پیدا نکرده است و به نظر می رسد در برنامه های او نیز، هیچ جایی ندارد. ویلشر اما، که در زمان حضورش در آرسنال، بازی در کنار اوزیل را تجربه کرده است، شرایط این هافبک خلاق را در مقایسه با توانایی های بالایی که دارد، تعجب آور توصیف کرد. او گفت: 

از نظر توانایی های فوتبالی اوزیل، باید بگویم که من بازی کردن در کنار او را به شدت دوست داشتم. او یکی از هم تیمی های مورد علاقه من است. او همیشه توپ را در بهترین زمان ممکن و با سرعت مناسب به هم تیمی هایش می رساند. بنابراین از بازی نکردن او در آرسنال، متعجب می شوم. با این حال، نمی دانم که در رختکن چه اتفاقی افتاده است. من از نظر توانایی های فوتبالی هیچ شکی به اوزیل ندارم و احتمالا اتفاقی افتاده است که ما نمی دانیم. از طرف دیگر همکاری اوزیل با اوبامیانگ را تصور کنید. تصور این موضوع که اوزیل پشت اوبامیانگ بازی کند و با پاس هایش او را تغذیه کند، باورنکردنی است. 

جک ویلشر در ادامه به تمجید از عملکرد اوبامیانگ در پیراهن آرسنال پرداخت و اظهار داشت: 

اگر باشگاه بتواند با اوبامیانگ بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، فوق العاده خواهد شد. همه ما می توانیم کیفیت های او را ببینیم. زمانی که او به آرسنال پیوست و در اولین جلسه تمرینی شرکت کرد، من در آنجا بودم. او بازیکنی در کلاس جهانی است. اوبامیانگ با پای راست و چپ گلزنی می کند و می تواند در نبردهای نفر به نفر نیز از سد حریف مقابلش عبور کند. خوش شانس بودم که در زمان حضورم در آرسنال توانستم با بازیکنانی اینچنینی، بازی کنم. با این حال، او یکی از بهترین بازیکنانی بود که حضور در کنارش را تجربه کردم. اگر جای او بودم قراردادم را تمدید می کردم؟ آرسنال باشگاه بزرگی است. او کاپیتان باشگاه است و طرفداران عاشق او هستند و احترام همه اعضای باشگاه را در اختیار دارد. اگر جای او بودم، در آرسنال می ماندم. البته گفتن این موضوع راحت است. با این حال، همانطور که گفتم سران باشگاه باید برای حفظ او در باشگاه تلاش کنند چرا که اوبامیانگ بهترین بازیکن و رهبر تیم است. وقتی تیم به مشکل می خورد، چشم همه به اوست و او نیز همیشه چیزی در چنته دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم

هری کین امیدوار است ستاره جوان انگلیسی رئال مادرید مقابل تیم او کاری از پیش نبرد.

طرفداری | هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ در فرم ایده‌آلی پیش از بازی مقابل رئال مادرید قرار دارد.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل هم به رکورد 400 گل در دوران حرفه‌ایش رسید و هم با 35 گل در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. هواداران بایرن مونیخ حالا امید به درخشش او در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل رئال مادرید دل بسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید   بازی مقابل رئال مادرید

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را سه‌شنبه شب هم به نمایش بگذاریم. حالا تمام تمرکز ما روی رئال مادرید است. بازی سختی خواهد بود. آنها تیم فوق العاده‌ای دارند و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارند. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم و چند گلی بزنم. فرم و اعتماد به‌نفس خوبی دارم. اگر هم‌تیمی‌هایم مثل کل فصل مرا تغذیه کنند، این کار را انجام خواهم داد

جود بلینگام

او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است اما می‌تواند این دو بازی مقابل ما کاری انجام ندهد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند