Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا و معاون سیاسی طالبان در یک نشست دوجانبه مجازی، در خصوص مذاکرات بین‌الافغانی و روند آزادی زندانیان با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر شامگاه دوشنبه طی پیامی توئیتر اعلام کرد که ساعتی پیش «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا و «ملا عبدالغنی برادر» معاون سیاسی طالبان در قالب ویدئو کنفرانس با یکدیگر گفتگو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، مایک پامپئو و ملا عبدالغنی برادر در خصوص وضعیت مذاکرات بین‌الافغانی بحث و تبادل نظر کرده و بر ضرورت آغاز هرچه زودتر این مذاکرات تأکید کرده‌اند.

بر اساس پیام توئیتری سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، دو طرف در بخش دیگری از این گفتگوی اینترنتی درباره رهایی زندانیان باقی‌مانده نیز رایزنی کرده و مایک پامپئو از آتش‌بس اعلام شده توسط طالبان به مناسبت عید قربان تمجید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طالبان آمریکا مایک پامپئو سیاسی طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد