Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز؛ در این ویدئو که در فیسبوک بیش از ۲ میلیون بار دیده شد، تصاویر به نحوی دستکاری شده تا نانسی پلوسی را تحت تاثیر مواد مخدر یا مست جلوه دهد.

پیش از این نیز عدم حذف یک ویدئوی دستکاری شده درباره خانم پلوسی باعث موضع‌گیری وی در برابر این شبکه اجتماعی شده بود. این ویدئو در ماه می‌سال گذشته منتشر شد و پس از اعتراض رئیس مجلس نمایندگان، فیسبوک تنها بر آن برچست «جعلی» و غیرواقعی زد، اما ویدئو را حذف نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینبار نیز فیسبوک ویدئوی جعلی را حذف نکرد و به برچسب راستی‌آزمایی برای آن اکتفا کرد. این شرکت می‌گوید که ویدئو‌های دارای برچسب «غیرواقعی» در الگوریتم فیسبوک کمتر تبلیغ می‌شوند و افراد کمتری آن‌ها را خواهد دید و همچنین به افرادی که این ویدئو‌ها را بازنشر می‌کنند نیز پیامی فرستاده می‌شود که برچسب راستی‌آزمایی را در مطلب بازنشری خود لحاظ و به مخاطبانشان اعلام کنند.

الگوریتم در ریاضیات به مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های متناهی گفته می‌شود که اجرای آنان با ترتیبی خاص به حل یک مساله ریاضی می‌انجامند.

الگوریتم شبکه‌های اجتماعی با در نظر گرفتن مولفه‌هایی نظیر تاریخ رفتار و فعالیت کاربران، موارد علاقه آنان و آنچه در آن شبکه اجتماعی انجام می‌دهند، به نظم ظاهر شدن مطالب یا تبلیغات یا نتایج موتور جستجوگر را برای کاربر خاص مشخص می‌کند.

الگوریتم شبکه‌های اجتماعی برای عموم افشا نمی‌شوند، اما مشخص شده است که برای مثال الگوریتم فیسبوک در چینش چگونگی ظاهر شدن مطالب دیگران در صفحه اصلی شما تاثیر می‌گذارد.

به گفته متخصصان، در این ویدئو که روز پنجشنبه منتشر شد، سرعت ویدئو به نحوی پائین آورده شده تا این موضوع را القا کند که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تحت تاثیر مواد مخدر یا الکل بوده است.

کارزار تحریم تبلیغات فیسبوک توسط شرکت‌های بزرگ؛ عدم واکنش به مطالب ترامپ برای زاکربرگ گران تمام شد

به نظر می‌رسد که به دلیل درست بودن اصل ویدئو و تقطیع نشدن سخنان خانم پلوسی، تیم راستی‌آزمایی فیسبوک با در نظر گرفتن دستکاری سرعت ویدئو آن را «تقریبا جعلی» خوانده است

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نانسی پلوسی فیسبوک پارسی خبر راستی آزمایی موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کشته طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت+ فیلم
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور