Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: شرایط باید طوری باشد که بچه‌ها مدتی تمرین کنند تا خدای ناکرده اینطور نشود که یک سمت را بگیریم و از سمت دیگر دچار آسیب‌های بعدی شویم. - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که این روزها بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حال برگزاری است و چرا کشتی نمی‌تواند مجوز بازگشایی سالن‌ها را دریافت کند؟، اظهار داشت: چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال توقع این هست که کشتی هم بتواند کارش را آغاز کند. توجیهاتی در مورد فوتبال وجود دارد. می‌گویند در دنیا همه فوتبال را برگزار می‌کنند و ایران هم به تبعیت دنیا باید مسابقاتش را برگزار کند. البته برای ما اولویت اول حفظ سلامت کشتی گیران است. ضمن اینکه ما نمی‌توانیم یک دفعه بگوییم مسابقه برگزار می‌شود و باید قبل از آن شرایط تمرینی مهیا باشد.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون نمی‌تواند در موضوع دریافت مجوز برگزاری مسابقات اصرار زیادی داشته باشد، تصریح کرد: الان اگر بگوییم حتما باید مسابقه برگزار شود یک مسئله به وجود می‌آید و می‌گویند شما سلامت و اینکه هیچ کشتی‌گیری به کرونا مبتلا نشود را تضمین می‌کنید؟ که گردن گرفتن چنین مسئولیتی سخت است.

کاوه در مورد انتقاداتی که از سازمان لیگ به خاطر تلاش برای برگزاری لیگ 99 می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ خواسته فدراسیون و خود بچه‌ها است. مثلا بیرون صحبت می‌کنند چرا به دنبال برگزاری لیگ هستید. درحالیکه در این ماه‌ها زحمات زیادی برای جذب اسپانسرها کشیده شده که تیم‌های خوبی بیایند و بچه‌ها قرارداد بسته‌اند. تمام دلخوشی و درآمد بچه‌ها از دل لیگ هست و ما داریم به نوعی در این شرایط مدیریت زمان می‌کنیم تا بتوانیم تا جایی که امکان دارد کشتی‌گیران از نظر مالی منتفع بشوند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: ما باید این را ببینیم که اصلا قهرمانی جهان برگزار می‌شود. ضمن اینکه باید منتظر فروکش کردن بیماری کرونا باشیم، اگر مسابقات جهانی برگزار نشود، برگزاری لیگ می‌تواند خوب باشد. ضمن اینکه ما فقط نمی‌توانیم به دنبال برگزاری مسابقه باشیم، بحث اول این است که کشتی‌گیر ما سالن برای تمرین داشته باشد. تیم‌ها، معمولا آنقدر توان مالی ندارند که مثلا در طول برگزاری مسابقات به طور کامل تیم را قرنطینه کنند و کشتی‌گیر همیشه تمریناتش را در باشگاه خودش دنبال می‌کرد و به اردوی کوتاه مدت تیم ملحق می‌شد. به همین دلیل بحث امروز ما فقط گرفتن مجوز برگزاری مسابقه نیست، شرایط باید طوری باشد که بچه‌ها مدتی تمرین کنند تا خدای ناکرده اینطور نشود که یک سمت را بگیریم و از سمت دیگر دچار آسیب های بعدی شویم.

محسن کاوه با تاکید بر اینکه همه منتظر اعلام اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزاری مسابقات جهانی هستند، گفت: بچه‌ها در این مدت بیشتر روی آمادگی جسمانی خود کار کرده‌اند. سالن کشتی برای انجام تمرین روتین کشتی نداشتند و این وضعیت خطرناک است. ضمن اینکه تمرین هدفدار مهم است. اینکه براساس چه مسابقه و در چه تاریخی تمرین می‌کنید. ما در حال حاضر نمی‌دانیم مسابقه هست یا نیست. به همین دلیل برگزاری تمرین پرفشار نمی تواند درست باشد. ما بلاتکلیف هستیم، باید برنامه مشخص شود تا ما هم آیتم به آیتم جلو برویم.

آغاز اردوی مجازی تیم ملی کشتی آزاد بعد از جلسه روز سه‌شنبه


انتهای پیام/

R1434/P1015135/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی ایران بیشتر بخوانید... برگزاری نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ کشتی با حضور دبیر و سوریان پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برگزاری نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ کشتی با حضور دبیر و سوریان پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود عزیزی: ما برای بودجه تلاش کردیم، کشتی بهره‌مند شد/ امیدوارم گلف به ورزش تنی تبدیل شود واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی ۲ رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است ۳ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۴ درخواست از مهاجم استقلال: به فکر گل دهم نباش! ۵ گزارش تمرین استقلال|بازگشت هافبک مصدوم و غیبت بازیکنان اصلی ۶ باشگاه استقلال: تصمیماتی گرفتیم تا خطری استقلال را تهدید نکند ۷ عاشوری: بازیکنان خوشه طلایی شایستگی صعود به لیگ برتر را دارند/ منتظر اتفاقات خوب هستیم ۸ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم برکناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ سفیر ایران در چین: پتانسیل فراوانی برای همکاری با چین در حوزه هوافضا وجود دارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی ایران کشتی آزاد کشتی ایران برگزاری لیگ کشتی آزاد بچه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت