Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدیریان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

حجت الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب با موضوع پنج نشانه از قرآن در امامت امیرالمومنین حضرت علی(ع) در دهه امامت و ولایت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:این مسابقه با مشارکت و همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برای عموم مردم برگزار می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اسان تهران افزود:نسخه الکترونیکی و سوالات مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب از یکشنبه ۱۲ تا جمعه ۲۴ مردادماه و درایام دهه امامت و ولایت در کانال های زسمی کانون های مساجد استان تهران در پیام رسان های ایرانی گپ،ایتا وسروش به نشانی: tehran_fahma@ برای استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

قدیریان در مورد جوایز مسابقه بزرگ کتابخوانی نشانه های آفتاب گفت:جوایز مسابقه ۱۸ عدد کارت هدیه دومیلیون ریالی می باشد که براساس قرعه کشی به برگزیدگان اهدا می گردد. 

پایان پیام/704

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برنامه های دهه امامت و ولایت دهه امامت و ولایت دهه امامت و ولایت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسبت نوروز و ماه رمضان

مظفر الوندی گفت: خوشبختانه در ماه شعبان و اوایل ماه رمضان، خیرین کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌های زندانیان داشتند؛ به نحوی که امکان کمک سه میلیون تومانی به ۸۰ درصد خانواده‌های تحت پوشش در شهرستان تهران و شهر‌های تابعه استان تهران فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بابت عیدانه و سبد ماه رمضان سه میلیون تومان به خانواده زندانیان اهداء شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین کمک‌های دریافتی امسال متعلق به یکی از خیرین که درخواست‌شان گمنام ماندن نام اوست، تعلق دارد. این خیر از روز ولادت امام حسین (ع) تا پایان سال در چند نوبت به میزان هفت میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کارت خرید به انجمن اهداء کرد که انجمن نیز با برنامه‌ریزی و فراخوان خانواده با توجه پایان سال تا آخرین ساعات کاری تلاش کرد کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: درحال حاضر حدود سه هزار خانواده زندانی ساکن تهران با حدود ۹ هزار نفر عائله، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز قرار دارند که از انجمن خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: رسانه قوه قضائیه

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت تعطیلی موقت فوتبال باشگاهی به دلیل برگزاری بازی های ملی
  • اهداء ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسبت نوروز و ماه رمضان
  • برگزاری مسابقه بزرگ «امام رضایی شو» به همت آستان قدس رضوی
  • مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • پویش کتابخوانی «به رنگ خدا» در کرمان
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • فراخوان مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا»
  • برگزاری جشنواره غذاهای محلی افغانستانی در سمنان