Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@02:52:55 GMT

ترخیص ۸۰ هزار تن برنج تا پایان مرداد ماه از گمرک

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۶۵۷

ترخیص ۸۰ هزار تن برنج تا پایان مرداد ماه از گمرک

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدرضا کلامی اظهار داشت: طبق ابلاغیه دبیرخانه ستاد تنظیم بازار به بانک مرکزی، ارز مورد نیاز ۸۰ هزار تن برنج از سوی این بانک تامین شد و تا ابتدای شهریور ماه از گمرکات ترخیص خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت اهتمام لازم برای تامین کالا‌های اساسی و تامین ارز مورد نیاز این اقلام را دارد، تاکید کرد: ذخایر کشور در وضعیت مطلوبی است و ترخیص هشتاد هزار تن برنج از گمرکات شرایط را برای بهبود وضعیت بازار این کالای استراتژیک در سفره خانوار فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در خصوص افزایش قابل توجه قیمت برنج خارجی، گفت: برنج پیش از این با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شد، اما در حال حاضر برنج با ارز نیمایی وارد کشور می‌شود و طبیعی است که تغییر ارز مبنا تغییرات قیمتی را نیز در بر داشته باشد.

به گفته کلامی ذخایر کالا‌های اساسی در وضعیت مناسب است و تمام تدابیر لازم برای تامین سفره مردم در دستور کار قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی ترخیص کالا ستاد تنظیم بازار گمرک طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری

یاسر اکبریان  با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تامین آب آشامیدنی روستا‌های محروم، اظهار کرد: با بررسی و مطالعات فنی انجام شده ۱۶۲ روستا که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار نبودند شناسایی شد.
وی گفت: این روستا‌ها یا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند نبودند یا اگر آب آشامیدنی هم در دسترس بوده تاسیسات و منابع آب آنها ضعیف بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان استان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال‌جاری مشکل تامین آب آشامیدنی این روستا‌ها را بر طرف کنیم.
به گفته اکبریان آبرسانی به این روستا‌ها با هماهنگی بسیج سازندگی و خیرین و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۶۲ روستایی که شناسایی شده‌اند در همه شهرستان‌ها پراکنده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری