Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:19:53 GMT

آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۷۴۱

آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی

سرمربی تیم‌ آبی‌و‌اناری‌پوش کاتالونیا قصد دارد با تاکتیکی غیرمنتظره شاگردانش را در بازی خانگی مقابل ناپولی به میدان بفرستد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، کیکه ستین سرمربی بارسلونا برای بازی برگشت تیمش مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنامه تاکتیکی متفاوتی در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان پایان لالیگا، ستین تمام تمرکزش را روی جبران ناکامی لیگ در لیگ قهرمانان قرار داده است و به همین منظور قصد دارد فرمولی برای کسب یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل حریف ایتالیایی پیدا کند.

فرمول ستین که گویا در تمرینات هم آن را آزمون و خطا کرده است، استفاده از آرایش تاکتیکی متفاوت برای غافلگیر کردن ناپولی است. ظاهراً یکی از تاکتیک‌هایی که او در تمرینات اخیر تیمش استفاده کرده، بازی با سیستم 2-5-3 به جای سیستم‌های محبوبش یعنی 3-3-4 و 2-1-3-4 است که بارسلونا تقریباً در همه بازی‌هایش در این فصل از آنها استفاده کرده است. ستین در بدو ورودش به کادر فنی بارسلونا هم از دفاع سه نفره استفاده می‌کرد، اما پس از باخت مقابل والنسیا به دفاع چهار نفره رو آورد.

طبق آنچه در تمرینات بارسلونا رؤیت شده، خط دفاعی این تیم احتمالاً از راست به چپ متشکل از نلسون سمدو، جرارد پیکه و کلمن لنگله خواهد بود و سرخی روبرتو و جوردی آلبا هم در دو جناح راست و چپ در نقش بال به تیم کمک خواهند کرد و همزمان در کارهای دفاعی نیز به مدافعان کمک می‌کنند.

در خط میانی با توجه به محرومیت سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال، کیکه ستین به فرنکی دیونگ، ایوان راکیتیچ و ریکی پوج میدان خواهد داد و لیونل مسی و لوئیس سوارس هم زوج خط حمله تیم خواهند بود. به این ترتیب آنتوان گریزمانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته از ترکیب اصلی کنار گذاشته می‌شود.

بارتومئو: برای آرتور یک پرونده انضباطی باز کرده‌ایم/ ستین سرمربی بارسلونا می‌ماند

 

ستین که همیشه در تعیین موقعیت بازیکنانش در زمین بازی بسیار دقیق و نکته‌سنج بوده است، بازیکنانش را توجیه کرده که تنها در زمان در اختیار داشتن توپ از آرایش 2-5-3 استفاده می‌کنند و هنگام دفاع آرایش تاکتیکی‌شان به 2-4-4 تغییر خواهد کرد.

حضور بازیکنان سرعتی در خط حمله ناپولی سبب شده که ستین بیم به خطر افتادن دروازه تیم در هنگام لو رفتن توپ را داشته باشد و به همین دلیل هم او قصد دارد از سه مدافع میانی استفاده کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا بیشتر بخوانید... بارسلونا باز هم بند فسخ قرارداد فاتی را بالا می‌برد بارسلونا پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی برای فروش مهاجم جدیدش را نپذیرفت پایان پروژه بارسلونا برای جذب لائوتارو و نیمار با اعلام بارتومئو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بارسلونا باز هم بند فسخ قرارداد فاتی را بالا می‌برد بارسلونا پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی برای فروش مهاجم جدیدش را نپذیرفت پایان پروژه بارسلونا برای جذب لائوتارو و نیمار با اعلام بارتومئو واژه های کاربردی مرتبط کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ باشگاه استقلال: تصمیماتی گرفتیم تا خطری استقلال را تهدید نکند ۲ رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است ۳ وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی ۴ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۵ گزارش تمرین استقلال|بازگشت هافبک مصدوم و غیبت بازیکنان اصلی ۶ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۷ درخواست از مهاجم استقلال: به فکر گل دهم نباش! ۸ برکناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم برکناری آبرومندانه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن/ سخنگو، سرپرست شد رسول‌پناه: در شرایط سختی هستیم اما به زودی طلب برانکو را پرداخت می‌کنیم/ پول انتقال بیرانوند هنوز به باشگاه نرسیده است مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا کیکه ستین لیگ قهرمانان اروپا ناپولی بارسلونا لیگ قهرمانان کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو

بونجورنو شاید تورینو را در تابستان 2024 ترک کند

طرفداری | تعداد تیم های علاقه مند به جذب الساندرو بونجورنو، مدافع ایتالیایی تورینو افزایش یافته است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی تحرکاتی برای جذب الساندرو بونجورنو داشته اما اینتر نیز نام او را در صدر فهرست گزینه های تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی قرار داده است. یوونتوس هم وضعیت این مدافع 24 ساله را زیرنظر خواهد داشت و در صورت جدایی یکی از مدافعانش برای خرید او اقدام خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی