Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@00:56:18 GMT

کری سنگین ستاره سابق پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۳۸۰۳

کری سنگین ستاره سابق پرسپولیسی ها

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان گل‌محمدی اگر در سه بازی آینده تلاش کرده و باانگیزه بازی کنند می‌توانند با سه پیروزی ۷۲ امتیازی ‌شوند و در آن صورت پرسپولیس مقتدرانه‌ترین قهرمانی لیگ برتر را کسب خواهد کرد و فکر نمی‌کنم تا سال‌ها تیمی بتواند حتی نزدیک به این رکورد شود. 

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپهر حیدری درباره شرایط پرسپولیس بعد از پوکر قهرمانی و بازی این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت:

پرسپولیس با توجه به اینکه پوکر کرده بود، بازی خیلی خوبی مقابل نساجی انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 البته در دقایق ابتدایی بازی نساجی گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند، ولی خوشبختانه بازیکنان خیلی خوب توانستند به بازی برگردند و بعد از چند دقیقه گل مساوی را زدند و در لحظات دیگر مسابقه هم بازی در اختیار آنها بود.

وی ادامه داد:

یحیی گل‌محمدی تیمش را با تمام قدرت به زمین فرستاده بود و نشان دادند که در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ هم با صلابت بازی خواهند کرد. پرسپولیس در نیمه دوم  بازی نساجی هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و در واقع بازی یکطرفه‌ای را دیدیم. با نظر کادر فنی بازیکنان جوان هم در این دیدار به میدان رفتند و تجربه کسب کردند. علیپور و سایر بازیکنان چندین موقعیت گل را از دست دادند و به نظر من اگر پرسپولیس بدشانس نبود مقابل نساجی می‌توانست با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل‌محمدی و دستیارانش تصریح کرد:

پرسپولیس با ۵۰ درصد از توانش پوکر کرد و اگر همه بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند، این تیم قهرمانی باصلابت‌تری به دست می‌آورد. سرخپوشان پوکر قهرمانی را مدیون هواداران هم هستند. آن روزی که بعد از نایب قهرمانی در لیگ، هواداران ایستاده اعضای تیم را تشویق کردند پایه‌های اقتدار و پوکر قهرمانی ساخته شد.

حیدری با بیان اینکه تیم پرسپولیس تا پایان لیگ فرصت این را دارد که در تاریخ لیگ برتر دست‌نیافتنی‌تر شود، افزود:

شاگردان گل‌محمدی اگر در سه بازی آینده تلاش کرده و باانگیزه بازی کنند می‌توانند با سه پیروزی ۷۲ امتیازی ‌شوند و در آن صورت پرسپولیس مقتدرانه‌ترین قهرمانی لیگ برتر را کسب خواهد کرد و فکر نمی‌کنم تا سال‌ها تیمی بتواند حتی نزدیک به این رکورد شود.

وی درباره شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

پرسپولیس وقتی پا به مسابقات لیگ قهرمانان گذاشت یحیی گل‌محمدی و کادرش تازه به تیم اضافه شده بودند و هنوز از شرایط تیم شناخت کافی نداشتند و نتایج خوبی نگرفتند. در حال حاضر وضعیت تفاوت می‌کند. سرخپوشان با قهرمانی لیگ و روحیه بالا در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان شرکت می‌کنند و گل‌محمدی هم تفکراتش را در تیم پیاده کرده است. به نظر من شاگردان گل‌محمدی با دو پیروزی مقابل التعاون عربستان می‌توانند به لیگ قهرمانان برگردند و من شانس موفقیت آنها را زیاد می‌دانم.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد:

ترکیب سرخپوشان کامل است و فقط تا حدودی با مصدومیت انصاری و نادری در دفاع چپ مشکل دارند که در این پست هم خلیل‌زاده و امیری در بازی‌های که به میدان رفتند، توانستند خوب عمل کنند. به نظر من تیمِ گل‌محمدی نیازی به تقویت ندارد و با همین نفرات هم می‌تواند در آسیا موفق شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس سپهر حیدری لیگ برتر لیگ قهرمانان گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم