Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی "یورونیوز"، نتانیاهو بار دیگر اعتراف کرد، اسرائیل یکی از مناطقی است که به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ بیشترین آسیب را دیده و باید برای کاهش شمار مبتلایان تلاش شود.

وی که در جلسه شورای وزارتی مبارزه با ویروس کرونا سخن می‌گفت، افزود: شمار جان‌باختگان ناشی از ابتلا به کرونا در اسرائیل درحال افزایش و این خبر بسیار بدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش روزنامه "جروزالم پست" چاپ سرزمین‌های اشغالی قرنطینه کامل دوباره اسرائیل از نیمه یا پایان ماه جاری میلادی یکی از مهم‌ترین مسائلی بود که در شورای مبارزه با کرونا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین یکی دیگر از مسائلی که در این جلسه بررسی شد، اجرای طرح قرنطینه جزیی اسرائیل در اوقات مشخصی از شب یا در تعطیلات آخر هفته بود، اما با پایان این جلسه، هیچ تصمیم نهایی گرفته نشد.

اظهارات نتانیاهو درحالی مطرح می‌شود که سرزمین‌های اشغالی هفته‌هاست صحنه تظاهرات اعتراضی به شرایط بد اقتصادی ناشی از شیوع کرونا است و معترضان رو به روی اقامتگاه نتانیاهو دست به تظاهرات اعتراضی می‌زنند و خواستار استعفای بی‌بی از مقام نخست وزیری هستند.

پیش‌تر براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، ۵۸ درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی از عملکرد نتانیاهو در کاهش تاثیر کرونا بر جنبه‌های اقتصادی ناراضی بودند.

براساس تازه‌ترین گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، با ثبت یکهزار و ۹۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹، شمار مبتلایان به ۷۴ هزار و ۱۰۲ نفر و شمار جان‌باختگان به ۵۴۶ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

کابینه رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در جلسه خود با بسته شدن دفاتر شبکه الجزیره قطر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومیت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

شبکه الجزیره قطر به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که اعضای وزرای حزب ائتلاف دولت در این نشست و رأی گیری شرکت نکرده‌اند.

از زمان حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه تا به امروز که ۲۱۲ روز می‌گذرد، شبکه الجزیره که گزارش اخوانی دارد، بر روی این جنگ و جنایت‌های رژیم اسرائیل در بخش عربی و انگلیسی تمرکز کرده و در برخی مواقع با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از این این جنایت‌ها و موفقیت نیروهای مقاومت، صهیونیست‌ها را به شدت عصبانی کرده است.

طی این مدت شماری از خبرنگاران میدانی الجزیره در پوشش تحولات غزه به شهادت رسیده یا خانواده های آن‌ها مانند وائل الدحدوح به شهادت رسیده‌اند.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • واکاوی ۳ ابربحران قابل توجه پیش رویِ نتانیاهو
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است