Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@16:49:26 GMT

به کدام سایت‌ها از طریق WIFI عمومی نباید وارد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۱۶۸

صراط:

کارشناسان دسترسی به خدمات مالی، صندوق پستی و شبکه‌های اجتماعی از طریق Wi-Fi عمومی و همچنین خرید آنلاین را توصیه نمی‌کنند، زیرا هکر‌ها می‌توانند به راحتی از اطلاعات دریافت شده استفاده کنند.

همچنین، توصیه می‌شود که اطلاعات حساب‌های کاربری خود را در مورد خدمات و برنامه‌های مختلف از جمله تلفن بانک و اینترنت بانک را وارد نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیمیتری گالوف، کارشناس امنیت سایبری شرکت کاسپرسکی گفت: " شبکه‌های Wi-Fi عمومی، به عنوان مثال در کافه ها، معمولاً ترافیک را رمزگذاری نمی‌کنند. این بدان معنی است که مهاجمان می‌توانند با اتصال به همان نقطه دسترسی به داده‌های شخصی کاربر دسترسی پیدا کنند. "

به گفته وی، هکر‌ها می‌توانند ترافیک منتقل شده از طریق پروتکل http را آنالیز کنند و همچنین کاربران را به سمت سایت‌هایی با محتوای مخرب هدایت کنند.

کارشناسان همچنین افزودند که از Wi-Fi عمومی فقط می‌توان برای جستجوی در شبکه برای اطلاعات عمومی استفاده کرد - برنامه قطار، آب و هوا، اخبار.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کارشناسان امنیت سایبری شبکه های اجتماعی حساب های کاربری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است