Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان، با صدور حکمی عباس حاجی‌زاده را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس منصوب کرد.

به گزارش جنوب نیوز؛در این حکم که دوشنبه از سوی مسعود سلطانی‌فر صادر شد، آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان بالای مردم شریف استان، موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش دیگری از این حکم بر فراهم کردن زمینه نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان تاکید شده است.

نوزدهم تیرماه ۹۹ با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، عباس حاجی‌زاده به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس معرفی شد.

حاجی‌زاده در آیین معارفه خود، شفاف سازی در تمام عرصه‌ها را از اولویت این اداره کل دانست و گفت: همه فعالان در این نهاد باید برای تحقق این امر مهم، کمک و همیاری کنند.

عباس حاجی زاده که اهل شهرستان لامرد فارس است، پیشتر در مناصبی از جمله معاون تربیت بدنی وزارت آموزش پرورش، رییس هیات ورزش دانش‌آموزی و هیات بدمیتنون فارس نیز فعالیت داشته است

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: ورزش و جوانان حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!