Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم ولایت‌مدار جزیره هرمز رزمایش بزرگ اهدای خون به نیابت از مولا امیرالمومنین علیه السلام خون اهدا کردند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار رسول جهانداری فرمانده سپاه سید الشهدا علیه السلام جزیره هرمز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس گفت: در دهه ولایت مردم ولایتمدار و ایثارگر جزیره هرمز در راستای کمک به همنوعان خود با اهداء خون در امروز این کار بزرگ را در قالب قرارگاه تحول محلات سید شهدای جبهه مقاومت حاج قاسم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهدای خون 1730 نیروی یگان‌ویژه پلیس20 درصد خون‌‌های اهدایی کشور صرف بیماران تالاسمی و خاص می‌‌شودتهران؛ بزرگ‌ترین مصرف‌کننده خون کشور

وی افزود: همه مسئولان همدلانه با این مسئله همراهی کردند و در حد توان خود امر اهدای خون در جزیره هرمز را تسهیل کردند که باید از آنها قدردانی کنم.

جهانداری گفت: این کار خداپسندانه از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر در میدان اصلی شهر و به میزبانی اداره بهزیستی در حال انجام است.

فرمانده سپاه سید الشهدا علیه السلام جزیره هرمز تصریح کرد: خوشبختانه به منظور مشارکت حداکثری مردم جزیره، تبلیغات خوبی در این زمینه انجام دادیم و با همکاری همه ادارات از جمله بخشداری، دفتر امام جمعه و قرارگاه تحول محلات استقبال خوبی از این کار خداپسندانه شده است.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT7 بیشتر بخوانید... اهدای زندگی جوانان هلال احمر اصفهان به بیماران در روز اهدای خون به روایت تصویر اهدای خون، هدیه‌ایی از جنس وجود برای بیماران؛ این بار جوانان هلال احمر به میدان آمدند + فیلم از گوشه‌وکنار ایلام| راه‌اندازی پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، «اهدای خون، اهدای زندگی» در ایلام قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اهدای زندگی جوانان هلال احمر اصفهان به بیماران در روز اهدای خون به روایت تصویر اهدای خون، هدیه‌ایی از جنس وجود برای بیماران؛ این بار جوانان هلال احمر به میدان آمدند + فیلم از گوشه‌وکنار ایلام| راه‌اندازی پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، «اهدای خون، اهدای زندگی» در ایلام پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۴ آیت الله علوی‌گرگانی: عزاداری اباعبدالله(ع) ‌نباید فراموش شود / مردم مجالس ‌عزا را سنتی و با رعایت ‌بهداشت برگزار کنند ۵ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۶ معاون استاندار قم: وضعیت اسماعیل‌آباد قم بغرنج است ۷ خوزستان| اجاره دادن محل ماهیگیری توسط صیادان غیرقانونی است ۸ توزیع کمک مومنانه بین ۳۲ هزار خانوار نیازمند گلستانی/ ۱۴ هزار وعده غذایی در عید غدیر توزیع می‌شود مهمترین اخبار استانها وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ادامه رسیدگی قضایی به پرونده " دختر گمشده" در جهان‌نما/ تور طبیعت‌گردی فاقد مجوز بود نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد مهمترین اخبار تسنیم ظریف: اشتباهات محاسباتی ابرقدرتها تبعات فاجعه‌بار بدنبال داشته است حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و حومه دمشق دفع شد بستری ۶۶۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در پایتخت/ پیش‌‌بینی کاهش شیب بیماری در ۱۰ روز آینده وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود گزارش تسنیم|هزینه طناب‌کشی‌های سیاسی از جیب ملت/ ماجرای ملک جماران ریاست‌جمهوری به کجا رسید؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوانان هلال احمر اهدای زندگی جزیره هرمز اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون گفت: مردم در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۳۲۷ هزار واحد خون اهدا کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون و سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی با امضای تفاهمنامه‌ای همکاری خود را توسعه دادند. این تفاهم‌نامه با توجه به جایگاه و نقش ورزش در زندگی مردم و اهمیت تامین خون و فرآورده‌های آن در سطح سلامت جامعه میان شهرام میرزایی به نمایندگی از سازمان انتقال خون و علی خلیلی به نمایندگی از فدراسیون ورزش‌های همگانی منعقد شد.

شهرام میرزایی در این جلسه گفت: سازمان انتقال خون به پشتوانه حمایت مردم شریف کشورمان سال‌هاست که به اهدای خون 100 درصد داوطلبانه دست یافته است.

وی با اشاره به اهدای بیش از 2 میلیون و 327 هزار واحد خون در سال گذشته افزود: سازمان انتقال خون سازمانی مردمی و خدمت‌رسان و حیاتی است و با توجه به سلامت محور بودن و وجه اجتماعی و مردمی فدراسیون ورزش‌های همگانی پیشبینی می‌شود ظرفیت‌های این فدراسیون در ترویج فرهنگ اهدای خون خصوصا میان بانوان و جوانان نقش بسزایی داشته باشد.

وی دستاوردها و افتخارات ملی و بین‌المللی سازمان انتقال خون و شاخص‌های بالای اهدا در کشورمان را مرهون مشارکت مردم  دانست و گفت: سازمان انتقال خون وجه اجتماعی مهمی دارد و باید ضرورت آن در بطن مردم جامعه و درمیان افکار عمومی حس شود به این لحاظ حدود دو سال است که معاونت اجتماعی در ساختار این سازمان در نظر گرفته شده است و به وجود آمدن این معاونت نیز تاکنون دستاوردهای مهمی به همراه داشته است که فعال کردن ظرفیت‌های مردمی، سمن‌ها و سازمان‌ها و نهادهایی که ظرفیت همکاری دارند در قالب تفاهم‌نامه‌ها یکی از این دستاوردها است.

رشد 5 درصدی شاخص اهدای خون کشور/ اهدای 2.3 میلیون واحد خون

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون، هر دو ارگان را سلامت محور خواند و افزود: "شعار خون سالم در بدن سالم "می‌تواند سر لوحه این تفاهم نامه باشد که الفبای خود مراقبتی و سرآغاز جامعه سالم به شمار می‌رود. 

خلیلی؛ سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز ضمن تقدیر از خدمات گسترده تخصصی و منحصر به فرد سازمان انتقال خون گفت: پیشرفت سازمان انتقال خون در دهه‌های پس از انقلاب و خصوصاً سال‌های اخیر نسبت به وضعیتی که پیش از آن در این زمینه وجود داشت غیرقابل مقایسه و دستاوردهای آن افتخارآمیز و مثال‌زدنی است.

وی افزود: با توجه به فراگیری مخاطبان این فدراسیون و دسترسی آن در کل کشور و در دستیابی به تحقق اهداف حاکمیتی فدراسیون ورزش‌های همگانی و ترویج و ارتقای سطح سالمت عمومی، هر فعالیتی که موجب سلامتی عمومی و نشاط میان مردم شود را همسو با وظایف خود می‌دانیم و این تفاهم‌‌نامه نیز در همین خصوص اهمیت بالایی دارد. 

خلیلی افزود: ضروری است روحیه تلاش برای سلامتی و ورزش همگانی را بین مردم ترویج کنیم زیرا ورزش قدم اول برای سلامتی پایدار است و کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد و مردم سالم اهداکنندگان بهتری نیز برای خون و فرآورده‌های آن هستند و روحیه سخاوت و خدمت به هم‌نوع بخشی از اخلاق ورزشکاری به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • یک آموزگار هدایای روز معلم را به کودکان سرطانی اهدا کرد
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری