Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@17:51:43 GMT

رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۴۶۴

رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد می‌شود

به گزارش نشریه اسپورت، رونالدینیو قصد دارد پس از آزادی‌اش از حبس خانگی در پاراگوئه در ایالت کاتالونیای اسپانیا و در همان منطقه‌ای که لیونل مسی زندگی می‌کند ساکن شود.

ستاره سابق بارسلونا در حال حاضر به دلیل ورود به خاک پاراگوئه با گذرنامه جعلی در پایتخت این کشور در یک هتل حبس خانگی است، اما طبق اعلام منابع محلی به زودی او به قید وثیقه‌ای ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون دلاری آزاد می‌شود تا به وقت احضار شدن توسط دادگاه برای رسیدگی به اتهاماتش دوباره به پاراگوئه برگردد.

طبق ادعای شبکه ESPN، در این مدت رونالدینیو قصد دارد در منطقه کاستِی‌دِفِلس کاتالونیا اسکان داشته باشد. طبق ادعای این شبکه رونالدینیو پس از آزادی مشروطش به پورتو آلگره برزیل برمی‌گردد تا مدتی را در کنار خانواده‌اش که ماه‌ها از آن‌ها دور بوده سپری کند و بعد از آن راهی بارسلونا می‌شود.

مسی و رونالدینیو از دوران بازی‌شان در بارسلونا روابط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و حتی در یک مقطع شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه مسی قصد دارد برای آزاد شدن ستاره برزیلی سابق کاتالان‌ها وکیل استخدام کند که البته بعد‌ها این خبر تکذیب شد.

به نظر می‌رسد که دلیل رونالدینیو برای انتخاب بارسلونا به عنوان محل سکونتش، دور بودن از هیاهوی رسانه‌ای است که زندگی او در یک سال اخیر را بسیار سخت کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مسی رونالدینیو جعل پاسپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد

معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا از ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در پلتفرم های شبکه خانگی داخلی خبرداد.   به گزارش برنا محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا ضمن تائید خبر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی، اظهارداشت: پخش سریال های خارجی در پلتفرهای داخلی پس از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصطلاحا سریالهای خارجی مشمول ممیزی پسینی هستند، به همین دلیل انتشار سریال مصری «حشاشین» از امروز توسط معاونت پایش و نظارت ساترا بر اساس رای و نظر شورای صدور مجوز ساترا ممنوع اعلام شد.   وی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.   گفتنی است کانال اطلاع رسانی ساترا در پیام رسان داخلی به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا نوشت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • (ویدئو) دود غلیظ نمایش خانگی در چشم مخاطب!