Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی دستگاه های اجرایی در حوزه نظارت بر بازار به وظایف و رسالت های تعیین شده به خوبی عمل نمی کنند.

هوشنگ محمدی گراوند افزود: گشت های تعزیرات باید با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار شود اما این در حالی است که خیلی از گشت ها به دلیل عدم مشارکت لازم بخش نظارتی دستگاه های ذیربط تنها با حضور نمایندگان تعزیرات انجام می شود در حالی که کارکرد این دستگاه به عنوان یک مرجع رسیدگی کننده است و بخش اصلی نظارت باید از سوی دستگاه های دیگر دنبال و پیگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: تعزیرات حکومتی همواره آمادگی لازم را برای همکاری و برگزاری گشت های بازرسی از بازار با حضور نمایندگان بخش نظارت دستگاه های ذیربط را دارد.

وی با بیان اینکه نمی توان منکر تخلفات صنفی و گران فروشی در بازار شد،افزود: به همین دلیل نیز نباید نظارت و بازرسی از بازار متوقف شود.

این مسوول گفت: طبیعی است که تغییرات در ساختار اقتصادی مانند رشد نرخ دلار و سکه بر قیمت دیگر کالاها اثر می گذارد اما در این میان باید با سودجویان و افرادی که کالاها را بیش از قیمت واقعی خود به فروش می رسانند و یا کم فروشی می کنند باید با قاطعیت برخورد کرد که تحقق این موضوع دلگرمی مردم را به دنبال دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اظهار داشت: ورودی پرونده های ارجاعی به تعزیرات افزایشی نداشته اما نمی توان منکر رشد تخلفات در سطح بازار بود بنابراین باید با تقویت بخش نظارت از سوی دستگاه های ذیربط بتوانیم تخلفات را شناسایی و با عاملان بی ثبات کننده بازار برخورد کرد.

وی در ادامه با اشاره به عقد تفاهم نامه با اداره کل استاندارد قزوین برای حضور مشترک استاندارد و تعزیرات به منظور بازرسی و نظارت بر طلافروشی ها،گفت: این بازرسی ها در راستای حفظ حقوق عامه و برخورد با فروشندگان طلای قاچاق و طلاهای با عیار غیراستاندارد و یا فلزات گران بهای تقلبی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها بازار محصولات استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار محصولات استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی بازار محصولات استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی دستگاه های ذیربط تعزیرات حکومتی دستگاه ها بخش نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است