Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک سپه از نگاه ویژه این بانک به همکاران بانک های ادغامی و بهره‌مندی از تمام پتانسیل های موجود در این بانک ها خبر داد و اظهار داشت:هیچگونه تعدیل نیروی انسانی برای هیچ یک از سطوح پرسنلی بانکهای ادغامی در دستور کار نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه محمد کاظم چقازردی با اشاره به روند موفق ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از موارد مهم در خصوص اجرای این مأموریت ملی را بهره‌مندی از نیروی انسانی این بانک ها عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله موارد مهمی که از همان ابتدای مأموریت ملی ادغام مورد توجه و تأکید بوده بهره‌مندی از نیروی انسانی بانکهای ادغامی و تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضیع حقوق آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چقازردی گفت: در بکارگیری کارکنان بانکهای ادغامی شأن و جایگاه آنان حفظ و از تضیع حقوق آنان جلوگیری خواهد شد.
وی حفظ امنیت شغلی این همکاران را از جمله موارد دیگری عنوان کرد که در تصمیم گیری های مربوط به پرسنل بانکهای ادغامی مد نظر قرار گرفته است .
وی لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت بانک های ادغامی، ترکیب تجربه و نیروی جوانی با ادغام ، و سرمایه دانستن ظرفیت های موجود در بانک‌های ادغامی را از جمله موارد و کلیدواژه هایی عنوان کرد که همواره مورد تاکید بوده است.
مدیرعامل بانک سپه نمونه بارز موارد یاد شده را ادغام نهایی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان عنوان کرد و گفت: همکاران این بانکها در سطوح مختلف بانک از مدیران رده بالا همچون معاون مدیرعامل گرفته تا سطوح دیگر مدیران میانی به کارگرفته شده و مشغول فعالیت هستند.
چقازردی با اشاره به بازخوردهای گرفته شده از همکاران بانک های ادغامی اظهار داشت: این بازخوردها بیانگر رضایت آنان در جریان روند ادغام و پیوستن به سطوح مختلف مدیریتی و اداری و اجرایی بانک سپه است.
وی ادغام پنج بانک و مؤسسه اعتباری در بانک سپه را فرآیندی بسیار پیچیده و پرحجم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به نبودن تجربه ای در این سطح و با وجود پیچیدگی این اقدام به دلیل همراهی مسئولین لشگری و کشوری همچنین درایت و مدیریت صورت گرفته در این خصوص فرآیند ادغام به شکل بسیار مناسبی در حال اجرا و نهایی شدن است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک های ادغامی بانکهای ادغامی بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت

مجتبی عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای افزایش و جوان سازی جمعیت کشور که یکی از مهم‌ترین تکالیف مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری بر دوش مدیران است، گفت: باید با اهتمام و جدیت ویژه ای وارد عمل شد و اهداف مد نظر جوانی جمعیت را در قالب قرارگاهی با سرعت بیشتر دنبال کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه دولت سیزدهم با توجه به اهمیت موضوع نسبت به اعطای تسهیلات برای ازدواج، فرزند آوری و تأمین مسکن طی ابلاغ به بانک‌ها اقدام کرده است، مطرح کرد: برنامه ریزی برای ازدواج آسان جوانان دغدغه مهمی به شمار می‌رود و باید متولیان امر و خیرین نسبت به اطلاع رسانی از بسته‌های تشویقی و حمایتی اقدام کنند.

وی بیان کرد: تسهیلات ویژه ای برای مسکن، ازدواج و فرزندآوری مصوب شده است اما بیشتر مردم از آن بی اطلاع هستند، از این رو باید اطلاع رسانی در این زمینه از سوی رسانه‌ها و مسؤولان انجام شود. علاوه بر این، به نظر می‌آید باید در قالب طرحی، مدیران دستگاه‌ها با خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو دیدار کنند و حمایت‌های لازم انجام شود.

عبداللهی تصریح کرد: ضرورت دارد با بهره گیری از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان در قالب طرح، مقاله، پایان نامه و … در زمینه حمایت از جوانی جمعیت کمک گرفته و حتی در ابعاد ملی طرح‌هایی با قابلیت اجرا ارائه شود. راه اندازی مهدهای کودک در دستگاه‌های مختلف با هدف ایجاد آرامش خاطر برای مادران شاغل در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: در این رابطه شهرداری‌ها می‌توانند با امکانات خود نسبت به راه اندازی مهدهای کودک اقدام و دستگاه‌های اجرایی طبق قانون مکان مورد نظر را پیش بینی یا هزینه‌های مصوب را تقبل کنند. در قانون وظایف بانک‌ها و مصوبات حمایتی مشخص است، از این رو شعب بانک‌های دولتی و خصوصی باید پویاتر باشند و در راستای تسهیل مسیر اخذ تسهیلات همراه‌تر عمل کنند. سخت گیری های بی مورد بانک‌ها تمرد از قانون است و برخورد جدی قانونی را از سوی مراجع ذی صلاح می‌طلبد.

کد خبر 6095838

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم