Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@02:57:34 GMT

ضربه ای که سیدحسین به خودش و استقلال زد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۴۷۶۸

ضربه ای که سیدحسین به خودش و استقلال زد

«سیدحسین حسینی» لطمه‌ بزرگی به خودش زد و مدیران وقت باشگاه -که می‌گویند شرط خود سید بوده که رقیب نداشته باشد- چه خیانتی در حق این جوان و باشگاه بزرگ استقلال کرده‌اند.

به گزارش مشرق، به‌اندازه کافی در توصیف اهمیت داشتن یک دروازه‌بان خوب برای هر تیم شنیده‌اید. از جملات قصار تا توصیه‌های بزرگان و حتی به بیان طنز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلاً عبدا... ویسی سالی که قهرمان شد در وصف دخسوس گفت: «گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است.»

اینکه می‌گویند ۵۰ درصد قهرمانی در فصل نقل و انتقالات و موقع بستن تیم است، به همین نکته برمی‌گردد. یک گلر خوب نصف موفقیت یک تیم است و وقتی آن عقب سنگربان مطمئن داری خیال سایر بازیکنان راحت است که حتی اگر توپ را لو بدهند یکی هست که جور بکشد. برعکس، وقتی بازیکن از گلر مطمئن نیست، موقع هر پاس یا هر حرکت استرس دارد که مبادا توپ لو برود و گل بخورند.

بیشتر بخوانید:

استقلال توانایی بردن شهرخودرو را دارد

زمانی که سیدمهدی رحمتی ۵، ۶ برابر سایر فوتبالیست‌های ایران قرارداد می‌بست، در توجیه ارزش او می‌گفتند: «او هر فصل ۱۵ امتیاز به تنهایی می‌گیرد. اگر یک گل بزنی، گل نمی‌خورد و بازی مساوی را می‌بریم. اگر بازی مساوی باشد هم با گل نخوردن مانع باخت می‌شود.»

خلاصه اینکه هرچه در اهمیت یک دروازه‌بان بگوییم حق مطلب ادا نمی‌شود و به شکل معکوس- برهان خلف- می‌توان از حال و روز فعلی استقلال و حسینی مثال آورد. تیمی که مثلث آتش بی‌نظیری دارد و به هر حریفی می‌تواند گل بزند، اما آن انتها، تقریباً همه مطمئن هستند لااقل یک گل در هر بازی سهمیه دارند.

حالا مشخص می‌شود حرف تابستان سال قبل کارشناسان چقدر درست بود. اینکه «سیدحسین حسینی» چه لطمه‌ای به خودش زد و مدیران وقت باشگاه- که می‌گویند شرط خود سید بوده که رقیب نداشته باشد- چه خیانتی در حق این جوان و باشگاه بزرگ استقلال کرده‌اند. او تجربه نداشت، هر بازیکنی دنبال راحتی است و راحت بازی کردن، شما چه‌کاره بودید که پذیرفتید؟!

به طنزهای مجازی نگاه کنید؛ حسینی و گل‌هایی که می‌خورد سوژه شده و در دل هر طنزی حقیقتی نهفته است. اینکه «فقط ۳ بازی مونده، بگو کی و کجا قراره کلین‌شیت کنی تا منتظر بمونیم» یک واقعیت تلخ پشت خود دارد. بلایی که در نقل و انتقالات سر استعدادی ملی‌پوش آوردند و حالا دودش به چشم حسینی و استقلال رفته است...

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین سید حسین حسینی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد

در حالی که قرار بود دیدار دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، باشگاه استقلال خوزستان به دلیل هماهنگ نشدن انجام این بازی در ورزشگاه خانگی اش یعنی غدیر، به دو تیم ملاثانی و فجر اجازه ورود به ورزشگاه را نداد و در نهایت پس از چند ساعت معطلی، دو تیم پشت در‌های ورزشگاه این دیدار لغو شد تا کمیته انضباطی درباره نتیجه آن تصمیم‌گیری کند.

علی حمودی پیرامون اتفاقات بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی که با لغو این بازی همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من دعوای شخصی آقایان باعث شد شان و شخصیت فوتبال خوزستان ضربه ببیند. البته وقتی اشخاصی در فوتبال خوزستان با هم هماهنگ نباشند و به دنبال منافع شخصی خود باشند باید انتظار همچنین مشکلات و بی‌برنامگی را داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام در هیچ جایی چنین چیزی را ندیده‌ام. استقلال خوزستان نباید بهانه بیاورد که ما زمین تمرین نداریم و تمام تمریناتمان هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، زیرا یک روز قبل از بازی ما و فجر، ورزشگاه غدیر را به یک تیم جوانان داده بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان از نظر مالی هوای تیم ضعیف ملاثانی را داشت. اما اکنون شخصی در این باشگاه هست که می‌گوید به ملاثانی زمین نمی‌دهم و مگر ملک شخصی خودتان هست؟ استادیوم متعلق به اداره کل ورزش است.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: نمی‌دانم چرا دقیقه ۹۰ لجبازی کردند که زمین به ملاثانی ندهند. با این کار حق تیم‌های چادرملو و نفت مسجدسلیمان هم ضایع شد. روز یکشنبه، تنها روزی بود که تمام بازیکنان‌مان را داشتیم و می‌خواستیم مانند همیشه با قدرت مقابل فجر بازی کنیم. فراموش نکنید که در زمین خودمان باخت نداشته ایم و نمی‌خواستیم حق کسی ضایع شود و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی