Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آغاز به کار کلینیک تخصصی زنان، اطفال و نوزادان در بیمارستان دکتر علی شریعتی بندرعباس خبر داد.

دکتر عبدالله غریب زاده روز گذشته(۱۳ مردادماه) در مراسم آغاز به کار این مرکز درمانی، افزود: روزانه در دو شیفت کاری صبح‌ها با حضور متخصصین کودکان از ساعت ۹ تا ۱۲ اطفال و نوزادان و عصرها ۱۶ تا ۱۹ با حضور متخصصین زنان و زایمان مادران باردار و بانوان مراجعه‌کننده  در این درمانگاه را با تعرفه دولتی ویزیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این مرکز  با  بیمه‌های  درمانی پایه  قرارداد دارد عنوان کرد:  در حال حاضر مراجعه‌کنندگان  می‌توانند جهت دریافت نوبت همان روز قبل از آغاز شروع به کار ویزیت به واحد پذیرش این کلینیک مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پس از تکمیل عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شریعتی بندرعباس، ابتدا در گام نخست جهت رفاه حال بیماران اقدام به راه‌اندازی این کلینیک تخصصی کرده است و به‌زودی نوبت‌دهی تلفنی و  آنلاین هم راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، در این مسابقات استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در پایان نفرات و تیم‌های برتر در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی، دارت و تنیس روی میز معرفی شدند.

در بخش تیمی استان‌های کرمان، یزد و هرمزگان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید؛ برگزاری مسابقات تیراندازی کشوری در حاجی آباد

دیگر خبرها

  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال