Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرسرمایه انسانی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته 73 نفر از نیروهای خدوم این شهرداری بازنشسته شدند که با بیش از 70 میلیارد ریال مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال 98 پرسنل شهرداری تسویه شد.

 بهاره پرنگ در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: بازنشستگان سال 98 شهرداری سنندج تمام مزایای پایان خدمت خود را دریافت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سرمایه انسانی شهرداری سنندج عنوان کرد: شهرداریها به عنوان نهادی مردمی در راستای رفع مشکلات شهری خدمات گسترده‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهند و خدمت در شهرداری با تنوع خدمات گسترده به شهروندان از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

پرنگ اعلام کرد: چارت جدید شهرداری سنندج دارای چهار معاونت، چهار مدیریت، سه منطقه، یک ناحیه ویژه، سه ناحیه منفصل شهری و 9 سازمان است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های این شهرداری در این دوره ساماندهی نیروی انسانی و تعیین تکلیف نیروهای بازنشسته است.

73 نفر پرسنل شهرداری سنندج بازنشسته شدند

پرنگ اعلام کرد: در سال گذشته 73 نفر از پرسنل این شهرداری در بخش‌های مختلف اعم از رسمی، پیمانی، کارگری و شرکتی باز نشسته شدند.

وی از پرداخت تمامی مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال 98 شهرداری سنندج خبر داد و گفت: با بیش از 70 میلیارد ریال مزایای پایان خدمت بازنشستگان سال  گذشته شهرداری تسویه شد.

وی افزود:56 نفر از پرسنل بازنشسته شده در سال گذشته مشمول پرداخت مزایای مشاغل سخت و زیان آور بودند که با پرداخت مبلغی بالغ بر 14 میلیارد ریال مراحل بازنشستگی آنها تکمیل شد.

پرنگ تصریح کرد: مزایای پایان خدمت  42 نفر از بازنشستگان شهرداری در سال گذشته پرداخت و مابقی نیروهای بازنشست شده هم امسال مزایای خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/2330/71
مدیر سرمایه انسانی شهرداری سنندج تاکید کرد: در حال حاضر تعداد 1952نفر پرسنل در بخش‌های مختلف شهرداری مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج بازنشستگان سال 98 شهرداری سنندج میلیارد ریال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲