Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:29:42 GMT

خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۱۰۷

خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده است

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب رئیس جمهور خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده و تجربه تلخ نیشکر هفت تپه، هپکو و شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجتبی یوسفی در نشست علنی مجلس در تذکر به رئیس جمهور، گفت: وضعیت بازار خوب نیست و کمر مردم زیر بار گرانی های کمرشکن خم شده؛ براساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب علاج قطعی تحریم با تکیه بر توان داخلی امکان پذیر است نه امید به اروپا و آمریکا طی 8 سال گذشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه چرا وزیر صمت را معرفی نمی کنید، افزود: چرا با ملت صحبت نمی کنید و دلیل گرانی های ارز، مسکن و ارزاق اساسی مردم را بیان نمی کنید. مردم امین ما هستند و بی برنامگی در تیم اقتصادی شما مشهود است.

وی ادامه داد: این بی برنامگی به طور خاص در صنعت فولاد و تامین مواد اولیه شرکت های فولادی و به طور خاص فولاد خوزستان که مواد اولیه شرکت های فولادی را تامین نمی کنند و همچنین در مورد شرکت های تولید لوازم خانگی این بی برنامگی وجود دارد؛ وقتی ما نیاز داخل را تامین نمی کنیم صادرات سیمان، میلگرد و فولاد چه توجیحی دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به روحانی یادآور شد: سیاست های غلط شما در وزارت نیرو طی 8 سال گذشته باعث شد که برق که نیاز حیاتی مردم استان خوزستان با دمای بالای 55 درجه است به دلیل اینکه طی 8 سال گذشته هیچ نیروگاهی در خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز احداث نشده به طور مکرر قطع شود و و با افزایش بی رویه آن مواجه شویم.

یوسفی یادآور شد: چه کسی مسئول نظارت بر قیمت اقلام سرمایشی کشور است؛ جناب رئیس جمهور خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده و تجربه تلخ نیشکر هفت تپه، هپکو و شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات، سپاه و اطلاعات سپاه که باعث اقتدار و عزت مردم شدند تشکر کرد و گفت: قدرشناس زحمات آن ها هستیم.

خصوصی سازیِ صحیح می‌توانست سدی در مقابل تحریم‌ها باشد«اصل 44؛ زشت یا زیبا؟»|معاون سابق وزیر اقتصاد: خصوصی سازی صنایع مادر ضربه جبران ناپذیر به کشور وارد کردپرونده ویژه تسنیم؛ «اصل 44؛ زشت یا زیبا؟»| در 15 سال خصوصی سازی در ایران چه گذشت؟

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اصل ٤٤ بیشتر بخوانید... بازار فولاد هم دلال بازی شد/ معاون دادستان: ۵۰۰ مشتری فولاد در بورس حرفه‌شان فولاد نیست تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی از طریق بورس در ۴ ماهه امسال حراج املاک، اراضی و مستغلات وزارت راه در بورس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازار فولاد هم دلال بازی شد/ معاون دادستان: ۵۰۰ مشتری فولاد در بورس حرفه‌شان فولاد نیست تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی از طریق بورس در ۴ ماهه امسال حراج املاک، اراضی و مستغلات وزارت راه در بورس واژه های کاربردی مرتبط اصل ٤٤ پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ اعلام زمان عرضه دومین و سومین صندوق معامله پذیر دولتی/ ETF‌ پالایشی تابستان عرضه می‌شود ۲ جزئیات پرداخت تسهیلات بانکی به مستأجران ۳ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ظرف ۳ روز آینده ۴ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است ۵ هواشناسی ایران ۹۹/۵/۱۳| پیش بینی باران ۲ روزه در ۸ استان/ کاهش ۶ درجه ای دما در برخی استان ها ۶ اقساط ماهانه ۱.۶ میلیون تومانی وام ودیعه مسکن ۷ نوبخت: از مهرماه فوق‌العاده ویژه کادر درمان پرداخت خواهد شد ۸ بازار فولاد هم دلال بازی شد/ معاون دادستان: ۵۰۰ مشتری فولاد در بورس حرفه‌شان فولاد نیست مهمترین اخبار اقتصادی مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند بازار فولاد هم دلال بازی شد/ معاون دادستان: ۵۰۰ مشتری فولاد در بورس حرفه‌شان فولاد نیست آغاز تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن+جزئیات مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است تبیین پیام‌های اسلام نیازمند غدیر بود/ چه عواملی موجب تشتت پس از اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصل ٤٤ اصل ٤٤ معاون دادستان نماینده مردم وزیر اقتصاد رئیس جمهور خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!

بورس تهران که در سال قبل، هفتمین بازار سهام بزگ خاورمیانه به شمار می‌رفت؛ در سال جاری با افزایش قابل توجه دومین بازار سهام امارات متحده عربی، یک پله نزول کرد و به هشتمین بازار سهام بزرگ خاورمیانه بدیل شد.

به گزارش اکوایران، بورس تهران به عنوان بزرگترین بازار سهام کشور، دارای ارزش بازاری برابر با مجموع ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در این بازار است. ارزش بازاری بورس تهران در سال گذشته نوسانات متعددی داشته است، ولی در اردیبهشت ماه امسال ترازی نزدیک به تراز اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دارد. این در حالی است که ارزش دلار بازار آزاد در این مدت رشد داشته که ارزش دلاری کمتری به نسبت اردیبهشت ماه سال قبل برای بازار سهام در بر دارد.

ارزش دلاری بورس تهران با در نظر گرفتن نرخ دلار ۶۵ هزار تومانی در حال حاضر حدودا ۱۲۲ میلیارد دلار است و در صورتی که نرخ دلار بازار آزاد را ۶۰ هزار تومان فرض کنیم به ارزش دلاری ۱۳۳ میلیارد دلاری بورس تهران می‌رسیم. اردیبهشت ماه سال قبل، ارزش دلاری بازار‌های سهامی خاورمیانه به شکلی بود که بورس تهران پس از بورس شش کشور منطقه، با ۱۴۵ میلیارد دلار، هفتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رفت. در اردیبهشت ماه امسال با کاهش ارزش دلاری بازار بورس اوراق بهادار تهران و افزایش قابل توجه ارزش دلاری بازار مالی دبی که دومین بازار سهامی کشور امارات متحده عربی به شمار می‌رود؛ بورس تهران به رتبه هشتم جدول بزرگترین بازار‌های سهامی خاورمیانه سقوط کرد.

تداول عربستان که در سال‌های اخیر به بزرگ‌ترین بازار سهامی منطقه تبدیل شده است؛ با رشد نزدیک به ۱۲ درصد در ارزش دلاری خود به نسبت اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ارزش دلاری ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد دلاری رسیده است. ارزش دلاری بورس ابوظبی نیز در این مدت ۹ درصد رشد داشته و به ۸۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

بورس تل آویو نیز در یک ساله اخیر با افزایش ارزش بازاری همراه بوده و به ارزش دلاری ۴۷۵ میلیارد دلار دست یافته است. دومین بازار سهامی امارات متحده عربی نیز با ۹۵ درصد افزایش ارزش دلاری به ارزش ۱۸۷ میلیارد دلاری دست یافته است.

بورس تهران در حال حاضر بالاتر از بازار سهام کازابلانکا و مصر، هشتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟