Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در مورد شرایط این روزهای لیگ نوزدهم گفت: این لیگ با تمام فراز و نشیب و حواشی که داشت سه هفته دیگر به پایان می رسد. پرسپولیس تکلیفش روشن شد و به قهرمانی دست یافت، اما حالا بین تیم های استقلال، سپاهان، شهر خودرو و تراکتورسازی جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با پیروزی که آبی پوشان برابر زردپوشان اصفهانی کسب کردند شرایط شان برای رسیدن به لیگ قهرمانان هموارتر شد اما هنوز سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هر اتفاقی می تواند برای این چهار تیم رخ دهد.

وی در ادامه گفت: استقلال برابر سپاهان نمایش قابل قبولی داشت اگرچه این دیدار در نیمه اول خیلی سرد و بی روح بود و هیچ کار تاکتیکی دیده نشد اما در نیمه دوم بازی هم گل داشت و هم جذابیت بالا، خصوصا در ۲۰ دقیقه پایانی که سپاهان تلاش زیادی کرد حداقل بتواند بازی را به تساوی بکشاند اما دفاع قابل قبول آبی پوشان و عملکرد خوب حسین حسینی درون دروازه مانع این اتفاق شد و آبی پوشان توانستند این دیدار حساس را با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

یوسفی در مورد دیدار  روز پنجشنبه هفته جاری استقلال برابر شهر خودرو گفت: به طور حتم بازی خوبی را از دو تیم شاهد خواهیم بود تقابل رحمتی و حسینی برای دومین بار در این فصل می تواند برای علاقه مندان به فوتبال جذاب باشد این دو که روزی کنار یکدیگر از دروازه استقلال دفاع می کردند حالا باید رو درروی یکدیگر قرار گرفته و اجازه ندهند دروازه شان توسط مهاجمان حریف باز شود اگرچه خیال استقلال تا حدودی راحت است اما شهر خودرو نمی خواهد در بازی که میزبان است نتیجه را واگذار کند.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: سهراب بختیاری زاده که خودش یک استقلالی است و دو هفته ای است هدایت شهر خودرو را بر عهده گرفته نمی خواهد مقابل استقلال بازنده باشد او در دو دیدار اخیر شهر خودرو نتیجه خوبی کسب نکرده اما تلاش می کند برابر استقلال تیمش نمایش خوبی داشته و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

یوسفی در مورد صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی استقلال در فصل آینده هم گفت: مدیران استقلال باید هر چه زودتر تکلیف مجیدی را روشن کنند این روزها نام های زیادی برای سرمربیگری استقلال شنیده می شود، از مربیان خارجی تا مربیان داخلی اما اگر قرار است مدیران استقلال مجیدی را برای فصل آینده حفظ کنند باید این موضوع را شفاف اعلام کرده تا هم مجیدی تکلیف خودش را بداند و اگر هم قرار است بازیکنان زیر نظر او جذب شوند هر چه زودتر این کار انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبی پوشان فصل پرتلاطمی را گذراندند و هواداران باز هم در حسرت قهرمانی ماندند البته جام حذفی برای استقلال به پایان نرسیده اما امیدوارم مدیریت باشگاه تلاش کند تا با جذب بازیکنان جدید و فراهم کردن شرایط خوب برای استقلال این تیم بتواند در فصل آینده به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

کد خبر 4989706

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین حسینی محسن یوسفی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران تیم ملی فوتسال ایران ویروس کرونا فوتسال والیبال یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی ورزش همگانی آبی پوشان شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!

در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه هفته گذشته (۱۱ اردیبهشت ماه) بود که رئیس سازمان توسعه تجارت از عرضه خودروهای وارداتی و برقی از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد. به گفته ضیغمی، طبق سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر این شده است که سامانه فروش خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی نیز عرضه شوند.

به دنبال این موضوع، موضوع را از مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مورد پیگیری قرار دادیم؛ بر اساس این پیگیری مدیر سامانه یکپارچه خودروها اعلام کرد که هنوز اطلاعات به صورت دقیق در دست نیست و جلسات پیرامون این موضوع ادامه دارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این مقام مسئول در روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: «عرضه خودروهای وارداتی در روز یکشنبه مختص ثبت‌نام کنندگان قبلی است و فعلا برنامه‌ای برای ثبت‌نام جدید وجود ندارد.»

چندین نوبت دیگر نیز این موضوع را مورد پیگیری قرار گرفته است، اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است؛ ضمن اینکه سایت سامانه عرضه خودروهای وارداتی نیز در حال به‌روزرسانی است و اگر قرار باشد از فردا عرضه‌ای صورت بگیرد، هنوز اطلاعیه‌ای از این عرضه اطلاع‌رسانی نشده است.

دیگر خبرها

  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • تکلیف نامعلوم عرضه خودرو‌های وارداتی!
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی