Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:09:40 GMT

عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۴۶۲

عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند

تیم والیبال اسکرا بوهاتوف لهستان در دیداری دوستانه به مصاف تیم زاویرچه خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تمرینات تیم والیبال اسکرا بوهاتوف لهستان که میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد با حضور همه بازیکنان از امروز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.

البته برخی بازیکنان اسکرا مثل میلاد عبادی‌پور، میلان کاتیچ، ماتیوژ بینیک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. که در تورنمنت والیبال ساحلی ورشو شرکت نکرده بودند،‌ تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کردند در حالی که سایر بازیکنان استراحت کردند.

 

تیلور سندر،‌ بازیکن آمریکایی اسکرا هم دیروز دوشنبه وارد شهر بوهاتوف شد و کارش را از امروز آغاز خواهد کرد.

تمرینات یاران عبادی‌پور تا روز جمعه ادامه دارد. تیم اسکرا در این روز،‌ دیداری دوستانه با تیم زاوریچه برگزار خواهد کرد که هدایت آن بر عهده ایگور کولاکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران است.

تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور والیبال عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)

 پاپیروس‌های هرکولانیوم مجموعه‌ای از بیش از 1800 طومار باستانی هستند که در قرن 18 کشف شده‌اند. آنها در ویرانه‌های یک ویلای مجلل باستانی واقع در شهر هرکولانیوم ایتالیا پیدا شدند.

به گزارش فرادید، این طومارها کاملا منحصر به فرد هستند زیرا در اثر فوران کوه وزوویوس در سال 79 پس از میلاد زیر خاکستر آتشفشان دفن و حفظ شدند. البته گرمای شدید پاپیروس‌ها را تا حد زیادی به زغال تبدیل کرده و باعث شده آن‌ها بسیار شکننده شوند. با این حال همین اتفاق از طومارها در برابر عناصری که معمولاً باعث پوسیدگی آنها در طول زمان می‌شد محافظت کرده است.

بقایای آکادمی افلاطون در آتن

حالا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، دانشمندان در تلاش هستند تا پاپیروس‌ها را رمزگشایی کنند.

گرازیانو رانوکیا، کارشناس دانشگاه پیزا، می‌گوید که محل دقیق دفن افلاطون را در بین هزاران کلمه جدیدی که با استفاده از هوش مصنوعی در یکی از پاپیروس‌ها خوانده شده‌اند شناسایی کرده است. این پاپیروس در واقع اثری از فیلودموس گادارا است که در آن تاریخچۀ آکادمی افلاطون را شرح داده است.

رانوکیا گفت که این متن نشان می‌دهد که محل دفن فیلسوف یونانی در باغی است که در یک منطقه خصوصی در محوطۀ آکادمی و در نزدیکی زیارتگاه مقدس موزها در نظر گرفته شده است. (موزها در فرهنگ یونان باستان الهه‌گان هنر و ادبیات بودند).

آکادمی چگونه تاسیس شد؟

آکادمی افلاطون مدرسه‌ای مشهور در آتن باستان بود که توسط افلاطون در سال 387 قبل از میلاد تأسیس شد و در حومه شمال غربی آتن، خارج از دیوارهای شهر قرار داشت. این محوطه نام خود را از یک قهرمان افسانه‌ای به اسم «آکادموس» گرفته بود.

افلاطون ابتدا زمینی را که در نهایت آکادمی در آن ساخته شد خریداری کرد و شروع به برگزاری گردهمایی‌های غیررسمی در آنجا برای بحث در مورد مسائل فلسفی با برخی از دوستانش کرد.

بقایای آکادمی که در سال 86 قبل از میلاد ویران شد

این گردهمایی‌ها شامل متفکرانی مانند تئای‌تتوس، آرخوتاس، لئوداماس و نئوکلیدس می‌شد. این نشست‌ها و بحث‌ها سال‌ها ادامه یافت تا اینکه در اواسط دهه 380 قبل از میلاد آکادمی به عنوان یک مدرسۀ رسمی شناخته شد. یکی از مشهورترین شاگردان این آکادمی ارسطو بود که بعدها در کنار خود افلاطون به یکی از مشهورترین فیلسوفان تاریخ تبدیل شد.

باغی که افلاطون تصمیم گرفت از آن برای بحث‌های خود استفاده کند، قبلاً توسط بسیاری از گروه‌های آتنی، اعم از مدنی و مذهبی استفاده می‌شد و باغ‌های آکادمیا میزبان مسابقه مشعل شبانه از محراب‌های آتن تا محراب پرومتئوس نیز بود.

آکادمی افلاطونی توسط امپراتور خودکامۀ رومی به اسم سولا در سال 86 قبل از میلاد ویران شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • سروده جدید میلاد عرفان پور در استقبال از شعر رهبر انقلاب
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!