Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@21:07:45 GMT

پیشنهاد هندی برای مهاجم این فصل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۵۷۶۹

پیشنهاد هندی برای مهاجم این فصل پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه و سابق پرسپولیس که بعد از حضوری کوتاه در این تیم ایران را ترک کرد و هرگز بازنگشت مورد توجه یک باشگاه هندی قرار گرفته است. دیلی رکورد در این خصوص گزارش داده که  آنتونی استوکس از تیم موهان باتان که به تازگی از ادغام دو تیم دیگر در هندوستان تشکیل شده است پیشنهاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوکس بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس و دریافت 150 هزار دلار از محمد حسن انصاری‌فرد بعد از حضوری کوتاه ایران را ترک کرد و هرگز پاسخگوی مدیران پرسپولیس نبود.

دیلی رکورد در خصوص مهاجم سابق پرسپولیس نوشته: این بازیکن در دو سال گذشته در باشگاه های یونان، ترکیه و ایران بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۸ به تیم آپولون یونان رفت و سپس به تراکتورسازی ایران و آدانا ترکیه پیوست.

استوکس سپس به عضویت تیم پرسپولیس در آمد ولی به دلیل عدم بازگشت به ایران بعد از بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد این بازیکن کرد.

کد خبر 537192 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 111 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 488 حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل که در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در سوریه انجام شد، با تحلیل موجی از نظامیان ارشد کشورهای مختلف درباره تبعات نظامی و امنیتی‌اش همراه شده است. در همین راستا ژنرال جی دی بکشی سرلشکر ارتش هند به تحلیل و ارزیابی این حمله پرداخته که با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • روایت ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم