Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- به پاس رشادت‌های مجاهدانه دانش‌آموختگان دانشگاه‌های افسری ارتش در سال‌های دفاع مقدس، با تصویب فرماندهی معظم کل قوا، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا می‌شود. تاریخ انتشار: 09:53 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۵۸۸

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، با پیشنهاد ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح به محضر حضرت آیت الله خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا ، مبنی بر اهداء پرچم و نشان فداکاری یک هزار و ۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش، پس از تصویب معظم‌له، این دانشگاه به افتخار دریافت پرچم و نشان «فداکاری» نایل می‌شود که مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش بی‌بدیل دانش آموختگان دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش در تثبیت و استحکام پایه‌های انقلاب و میدان‌داری فداکارانه و مجاهدانه در عرصه دفاع مقدس و صیانت از مرز‌های اعتقادی و حریم اهل بیت (ع) بر صفحات پرافتخار ارتش ولایتمدار و تارک ایران اسلامی ثبت شده است.

این دانشگاه با تربیت افسران مومن، مطهر و  مالکان اشتری، چون صیادها، ستاری‌ها و نامجوی‌ها و همچنین نقش آفرینی موثر در ارتقاء توان رزمی و دفاعی، بار‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا مورد تفقد قرار گرفته و به القاب «فیضیه ارتش» و «کانون علم و جهاد» و «ذخیره‌های امید»  مفتخر شده بود.

بیشتر بخوانید: جنگنده کوثر؛ نقطه آغاز حرکت پرشتاب متخصصان دفاعی کشور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دانشگاه افسری امام علی افسران ارتش دانشگاه افسری امام علی پرچم و نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت امروز سه شنبه در اعتراض به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

در جریان این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان پرچم اسرائیل را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشگاه های بیروت نیز تحصن خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند.

کد خبر 6093256 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند