Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اعلام کرد: واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک صنعتی شاهرود به‌صورت گزینشی مردود است و آمادگی خود را برای معرفی متخلفان به مراجع ذیصلاح قضایی در صورت وجود هرگونه مدارک اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی درج متن همراه با نقشه در بستر فضای مجازی خبرگزاری فارس استان سمنان با موضوع «رانت‌ در واگذاری زمین در شهرک صنعتی شاهرود» به نقل از یک فعال توئیتری، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان جوابیه‌ای را برای تنویر افکار عمومی ارسال کرده است که عیناً منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جوابیه آمده است: واگذاری حق بهره‌برداری زمین صنعتی در استان سمنان به‌عنوان استان پایلوت از طریق سامانه eservice به‌صورت الکترونیکی و به آدرس Www.Eservice.isipo.ir انجام می‌پذیرد و نیز این استان به‌عنوان اولین استان در کشور، کلیه نقشه‌های GIS را در سامانه به آدرس الکترونیکی Www.gis.isipo.ir بارگذاری کرده است.

کلیه شرایط و ویژگی‌های تمام قطعات زمین‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با مشخصات کامل بارگذاری شده‌اند و متقاضیان در سراسر جهان امکان بررسی، رزرو و تعیین قطعات و اراضی قابل واگذاری را دارند.

در این صورت، با توجه به موارد مذکور، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان آمادگی واگذاری حق بهره‌برداری زمین صنعتی را در شهرک صنعتی شاهرود به کلیه اشخاص واجد شرایط قانونی دارد.

با وجود چنین سامانه‌ای، واگذاری زمین به متقاضیان به‌صورت گزینشی مردود است؛ شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان آمادگی خود را برای برخورد قانونی و معرفی متخلفان به مراجع ذیصلاح قضایی در صورت وجود هرگونه مدارک و مستندات و تخلفات قابل ارائه از اشخاص متخلف در شهرک صنعتی شاهرود اعلام می‌دارد.

در پایان ضمن تشکر از تمام دلسوزان تولید و صنعت و اصحاب محترم رسانه، از بیان هرگونه نقد و پیشنهادهای سازنده و اصلاحی در جهت اعتلای صنعت و تولید و سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال جهش تولید استقبال می‌شود.

در روزهای اخیر، برخی فعالان توئیتری نسبت به وجود رانت در شهرک صنعتی شاهرود برای واگذاری زمین مطالبی منتشر کرده بودند:

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرک صنعتی استان سمنان صنعت زمین شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان واگذاری زمین شهرک های صنعتی نواحی صنعتی زمین صنعتی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان شهرک صنعتی شاهرود واگذاری زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو

دریافت 29 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 847069 برچسب‌ها برف خبر مهم استان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود