Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی قهرمانیان روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت داشت: این میزان کلزای تحویلی از سطح هزارو ۶۵۰ هکتار اراضی این شهرستان برداشت شده است.

وی افزود: این شهرستان رتبه اول تولید محصول کلزا را در استان خراسان شمالی دارد.

مدیر جهادکشاورزی مانه وسملقان بیان کرد: سرمای فروردین ماه ۹۹یکی از عوامل اصلی کاهش عملکرد کلزا در این شهرستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امسال در این شهرستان سه مرکز خرید، محصول دانه های روغنی کشاورزان را با قیمت تضمینی خریداری کرد که این محصول به کارخانجات روغن کشی شهرستان تحویل داده شد.

شهرستان مانه وسملقان به عنوان قطب کشاورزی خراسان شمالی  هر ساله یک سوم کلزای  استان خراسان شمالی را تولید می کند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی خراسان شمالی کلزا مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی خراسان شمالی کلزا مانه وسملقان وزارت جهاد کشاورزی خراسان شمالی کلزا مانه وسملقان مانه وسملقان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی ابوالحسنی با اشاره به اهمیت تولید محصول سالم با اجرای مدیریت تلفیقی محصول سالم در شالیزارها، اظهار کرد: در سال زراعی جاری، طرح تولید برنج سالم به روش مدیریت تلفیقی محصول (ICM) در 5 هکتار اراضی شالیزاری شهرستان رامسر در حال اجرا است. 

وی به برگزاری دوره آموزشی و ترویجی مدیریت تلفیقی محصول برنج  (ICM) در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این دوره آموزشی در راستای اجراي طرح مديريت تلفيقي برنج (ICM) و داشتن برنجی سالم با کمترین میزان سم، با توجه به شروع فصل کشت برگزار و به کشاورزان توصیه شد در اسرع وقت نسبت به نصب تله‌هاي نوري (لامپ، فانوس و ...) برای  جمع‌آوري و شكار پروانه‌هاي نسل زمستان‌ گذران آفت كرم‌ ساقه خوار برنج اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر یادآور شد: این شهرستان دارای 500 هکتار اراضی شالیزاری است.

دیگر خبرها

  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • تولید برنج سالم در شالیزارهای رامسر