Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:09:55 GMT

صالحی امیری: دخل و خرج فدراسیون ها به هم نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۶۲۲۲

صالحی امیری: دخل و خرج فدراسیون ها به هم نمی‌خورد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت:شخصا براین باور هستم اگر رسیدگی عادلانه انجام شود حتما جودوی ایران سربلند بیرون خواهد آمد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا صالحی‌امیری در نشست خبری که به صورت آنلاین برگزار شد، در خصوص پرونده جودو، عدم اعزام سجادی و همین طور سکوت کمیته ملی المپیک اظهار داشت: من صحبت‌های مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودو یک پرونده ملی است، کمیته و وزارت به صورت مشترک برنامه را پیش می‌برند. شخصاً بر این باور هستم اگر رسیدگی عادلانه انجام شود حتماً جودوی ایران سربلند بیرون خواهد آمد. از شما خواهش می‌کنم وارد فضای رسانه‌ای که به نفع ما نیست نشوید. دوستان تا زمان دادگاه به بحث جودو نپردازند و ما الان باید فقط کار حقوقی انجام دهیم.

انگیزه حداکثری برای پرونده جودو داریم

وی ادامه داد: من کناره‌گیری سجادی را تکذیب می‌کنم. این موضوع با حضور علی‌نژاد، سجادی، داورزنی، زارعیان، سرمربی، میراسماعیلی و … کار دنبال می‌شود اما نتایج نباید رسانه‌ای شود. من توصیه می‌کنم برای دفاع از منافع جودو کار رسانه‌ای انجام نشود. اجازه دهید عزیزان کار را دنبال کنند. مطمئن باشید ما (کمیته، وزارت و فدراسیون) انگیزه حداکثری برای دفاع از منافع ملی داریم. مگر ممکن است برای فدراسیونی چالشی پیش بیاید ما و وزارت ساکت باشیم؟ تقاضای من این است که این موضوع را اجازه دهید در مسیر خودش پیش برود. رسانه‌ای کردن موضوع کمکی به جودو نمی‌کند.

علی نژاد مسئول حضور در دادگاه است

صالحی‌امیری یادآور شد: برای شهود در دادگاه فقط ۵ دقیقه وقت می‌گذارند به خاطر همین من سکوت کرده‌ام. آقای علی‌نژاد مسئول قضیه است، ما او را انتخاب کردیم چون او رئیس کمیسیون بین‌الملل بود و به مسائل واقف بود. این موضوع قبل از انتخابش به عنوان معاون قهرمانی بود. نباید در این خصوص هر کسی حرف بزند. در توافقی که صورت گرفته آقای علی‌نژاد مسئول است. سجادی به عنوان نماینده کمیته، داورزنی به عنوان معاون وقت، میراسماعیلی رئیس و زارعیان مربی در این ستاد هستند.

تلاش ما افزایش بودجه به ۱۵۰ میلیارد است

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دخل و خرج فدراسیون‌ها بهم نمی‌خورد این در حالی است که نه تیم ملی داریم و نه اردو، آیا نظارتی روی بودجه می‌شود؟ عنوان کرد: سیاست ما امسال این است که برای ۴ سال برنامه ریزی کرده‌ایم. تعریف ما ساختارمند است. سیاست ما این بود بودجه ما به ۱۵۰ میلیارد برسد و الان به ۱۲۰ میلیارد رسیده است. به همین میزان با رشد پرداخت و هزینه در ورزش قهرمانی روبه‌رو هستیم. در ۳ سال گذشته ما هر سال ۱۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را رشد دادیم و ۱۰۰ درصد پرداخت کردیم.

تعهدی روی کاغذ نبوده که اجرایی نشده باشد

صالحی‌امیری ادامه داد: تلاش ما این بود هر چه روی کاغذ می‌آوریم اجرایی کنیم. اینطور نبوده تعهدی روی کاغذ باشد اما اجرایی نشده باشد. امسال هم ۱۰ درصد بودجه را افزایش دادیم. من روز گذشته با نوبخت هم جلسه داشتم.

ادامه دارد

کد خبر 437089

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک المپیک توکیو فدراسیون های ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صالحی امیری علی نژاد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام