Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فعلی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و پیشین استقلال گفت که منتظر است مدیران باشگاه تهرانی برای پرداخت مطالباتش با او تماس بگیرند. - اخبار ورزشی -

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و پارس جنوبی نتوانست مقابل ما کاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ و میدان در اختیار ما بود و در این دیدار 6 امتیازی پیروز شدیم.

وی درباره کار سخت یارانش برای بقا در لیگ برتر تصریح کرد: شاهین در نیم‌فصل اول تنها شش امتیاز گرفت و ما هرچه امتیاز می‌گیریم، باز هم در انتهای جدول هستیم. ما در نیم‌فصل دوم 16 امتیاز گرفتیم، اما نتایج نیم‌فصل اول باعث شد شاهین خیلی عقب بیفتد و ای کاش چهار امتیاز دیگر در نیم‌فصل اول می‌گرفت. نمی‌دانم چه مشکلی وجود داشت، اما امیدوارم شرایط بهتر شود.

پورموسوی: مدافعان ما مقابل شاهین در پُست غیرتخصصی بازی می‌کردند

هافبک تیم شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به نتایج این تیم در دوره میشو کریستیچویچ بیان کرد: ما سه پیروزی متوالی کسب کردیم، اما بعد از تعطیلی لیگ نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. مدیران باشگاه پس از مدتی، پاشازاده را آوردند که باید زودتر این کار را انجام می‌دادند و من باشگاه را در این موضوع مقصر می‌دانم. او تاکتیک‌های خاصی دارد که فکر می‌کنم در اجرای آن موفق بودیم.

« کار ما بسیار سخت است، اما از بقا ناامید نیستیم.»، شریفات ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: به‌جز صنعت نفت که شرایط مشخصی ندارد، در هفته‌های آینده با تیم‌هایی بازی می‌کنیم که برای سهمیه آسیایی می‌جنگند. این هفته با تراکتور بازی داریم که بازیکنان بزرگی دارد، اما قطعاً شرایط سختی خواهد داشت و به راحتی امتیاز نمی‌گیرد. در هفته پایانی هم باید به مصاف استقلال برویم.

وی با بیان اینکه شاید اتفاقاتی بیفتد که شاگردان پاشازاده دوباره بتوانند پیروزی‌های متوالی به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: ما کاری به سایر تیم‌ها نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. ما به دنبال بقا هستیم و شاید شکست ما مقابل تراکتور باعث شود شانس بقای شاهین به صفر برسد، اما امیدوارم سه امتیاز را بگیریم. نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

پاشازاده: بازیکنی که حالا مرا متهم می‌کند، در زندان بود یا مُرده بود؟

هافبک شاهین شهرداری بوشهر در مورد حاشیه‌هایی که قبل از دربی بوشهر در مورد مهدی پاشازاده ایجاد شد، اظهار داشت: من به عنوان بازیکن از مربی خودم دفاع می‌کنم. بازی با آبروی افراد، به‌خصوص بازیکن بزرگی که جزو بازیکنان محبوب تیم ملی ایران در سال 98 بود، کار درستی نیست. برخی می‌خواستند دشمنی کنند، اما پاشازاده بازیکن بزرگی بوده و از یادها نمی‌رود. او یک استقلالی و مربی من است و دوست ندارم کسی پشت سرش صحبت کند. پاشازاده بی‌گناه است و نمی‌دانم چرا بازیکنی که یک سال پیش محروم شده، تازه یاد مصاحبه کردن افتاده است.

شریفات در مورد مطالبات خود از باشگاه استقلال تصریح کرد: من 100 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و منتظرم پولم را بدهند اما اقدام قضایی نکردم. این مبلغ مربوط به 10 سال پیش است و مدیران باشگاه یک زنگ هم به من نزدند. آنها باید در همین باره با من تماس بگیرند. دو سال پیش از استقلال خوزستان طلب داشتم که با من مذاکره کردند و بخشی از آن رقم را بخشیدم.

وی درخصوص عدم دریافت مطالباتش از باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: من 300 میلیون تومان از این باشگاه طلبکارم و به مسئولان نفت پیام دادم بیایید با هم توافق کنیم اما پاسخم را ندادند و بعد گفتند برو شکایت کن! امیدوارم کمیته وضعیت، حق ما را از این باشگاها که حساب کتاب درستی ندارند، بگیرد. من از نفت شکایت کردم و حکمش هم صادر شده است. از مدیران نفت مسجدسلیمان می‌خواهم پولم را بدهند و فکر می‌کنم اگر این طلب پرداخت نشود، این باشگاه برای فصل جدید نمی‌تواند بازیکن بگیرد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پارس جنوبی‌ جم نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال شاهین بوشهر استقلال بیشتر بخوانید... جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار لیگ برتر فوتبال| شاهین برد اما قعرنشین ماند/ پارس جنوبی در منطقه خطر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار لیگ برتر فوتبال| شاهین برد اما قعرنشین ماند/ پارس جنوبی در منطقه خطر واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پارس جنوبی‌ جم نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال شاهین بوشهر استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۴ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی ۵ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۶ عبادی‌پور و کولاکوویچ به هم رسیدند ۷ مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود ۸ شکایت کونته از نشریه ایتالیایی به خاطر انتشار خبر تماس او با یوونتوس مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد کاوه: صرفا به دنبال دریافت مجوز برگزاری اردو و مسابقه نیستیم/ بلاتکلیف هستیم مسیگر: خیلی به شکست تراکتور امیدوار هستیم/ پاشازاده آخرین تیر ترکش ما بود مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پارس جنوبی جم نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال شاهین بوشهر استقلال فوتبال پارس جنوبی جم نفت مسجدسلیمان تیم فوتبال شاهین بوشهر استقلال شاهین شهرداری بوشهر تیم فوتبال شاهین لیگ برتر فوتبال نفت مسجدسلیمان پارس جنوبی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه آلومینیوم نوشت: متاسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرات می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضایی و ارکان  انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند