Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود چهارمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ و دستیاران سابق او به همراه طلب گابریل کالدرون و مربیان پیشین این تیم جزو مهم‌ترین پرونده‌های سرخپوشان محسوب می شوند که کار را به اعلام زمان تاریخ پرداخت از سوی فیفا کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس بایستی طلب یک میلیون و ۱۱۳ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را تا پنجشنبه هفته جاری پرداخت کند اما این باشگاه در فاصله دو روز مانده به اتمام این اولتیماتوم همچنان با مشکل تامین بودجه روبروست.

مدیران باشگاه پرسپولیس برای اینکه طلب او را پرداخت کنند روی ۵۵۰ هزار دلار باقیمانده از مبلغ رضایتنامه علیرضا بیرانوند و همچنین جذب حامی مالی جدید خود حساب ویژه باز کردند.

سرخپوشان که استفاده از برند باشگاه برای درآمدزایی را در قراردادی سه ساله به یک کارگزار سپرده اند برای حل مشکلات خود قصد دارند طبق همین قرارداد پیش فروش تبلیغات روی پیراهن این تیم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را زودتر انجام دهند تا منابع مالی خوبی را در اختیار داشته باشد.

قراردادهایی که می تواند برای باشگاهی که در آستانه خصوصی سازی است مشکلاتی را به وجود بیاورد و بخشی از بودجه مربوط به فصول آینده این باشگاه را تحت تاثیر خود قرار دهد.

اتفاقی که اگر حالت اجرایی پیدا کند همچون راهکار درآمدزایی سال های اخیر سرخ ها می تواند تبدیل به چالشی بزرگ برای آینده این باشگاه باشد. پیش‌خور کردن بخشی از بودجه باشگاه پرسپولیس صرفنظر از اینکه کارگزاری، بایستی حداقل درآمدی را به پرسپولیس بدهد می تواند قیمت روز تبلیغات روی پیراهن تیمی که پوکر قهرمانی دارد را در سال‌های آینده بکاهد.

باید دید ابتکار مدیران باشگاه پرسپولیس در قرارداد با شرکت های بزرگی که قصد تبلیغات روی پیراهن این تیم را برای آینده دارند چگونه می تواند مشکلات فعلی میلیاردی سرخ‌ها را پوشش دهد. بدهی های کلانی که اگر پرداخت نشود می تواند مشکلات فراوانی را در ادامه مسیر برای سرخ ها ایجاد کند.

کد خبر 4990445

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس درآمدزایی اسپانسر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران ویروس کرونا فوتسال والیبال یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی ورزش همگانی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «دنیز شمیهال» (Denis Shmygal) نخست‌ وزیر اوکراین در سخنانی ادعا کرد که استرالیا در حال آماده سازی بسته کمکی ۱۰۰ میلیون دلاری برای اوکراین است.

بر اساس ادعای نخست‌ وزیر اوکراین، قرار است این پول برای خرید محموله بزرگی از هواپیماهای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، استرالیا همچنین مهمات هوا به زمین را به اوکراین منتقل خواهد کرد.

این در حالیست که وی پیشتر نیز ادعا کرده بود که استرالیا پهپادهایی به ارزش ۳۲.۵ میلیون دلار و مجموعه بزرگی از سامانه های موشکی ضدهوایی را به کی یف ارائه خواهد کرد.

این در حالیست که استرالیا در خصوص اعای مطرح این مقام اوکراینی تا کنون بیانیه ای صادر نکرده است.

کد خبر 6091317

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده