Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارز ایرانی بعد از امضای قرارداد با سازمان One Championship خود را بهترین مبارز سنگین وزن جهان توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ESPN امیر علی‌اکبری مبارز ایرانی که سابقه قهرمانی جهان در رشته کشتی فرنگی را دارد با امضای قراردادی به سازمان آسیایی ONE Championship پیوست.

 این مبارز ایرانی رکورد 10 برد و یک باخت را در این رشته ورزشی در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در متنی که در اختیار ESPN قرار داد درباره حضورش در این سازمان و رقابت در آن به رجزخوانی پرداخت و گفت: من شیخ آهنین ایران هستم و افتخار کشورم محسوب می‌شوم. آمریکا یک بچه به نام شیخ آهنین داشت ولی او تقلبی است و کشتی‌گیر تقلبی بود. خوشحالم که با سازمان ONE Championship قرارداد امضاء کردم و می‌خواهم که کل سنگین‌وزن‌های این سازمان را زیر و رو کنم و ابتدا با برندان ویرا قهرمان فعلی سنگین وزن این سازمان مبارزه خواهم داشت. وقتی کار او را تمام کردم دیگر کسی او را نخواهد شناخت چون ظاهر صورتش را دگرگون خواهم کرد. من عقیده دارم که در حال حاضر بهترین سنگین‌وزن جهان محسوب می‌شوم و هیچ چیز جلودارم نیست. به اینجا آمدم و تمام ارتش پارسی را کنار خود می‌بینم. هیچ‌کس در امنیت نخواهد بود.

علی اکبری سال گذشته به بزرگترین سازمان این رشته یعنی UFC پیوست ولی به دلیل دوپینگ مادام‌العمر او و البته تحریم‌های آمریکا علیه ایران نتوانست در این سازمان رقابت کند.

مبارزه پیش‌روی علی اکبری قرار است تقریبا سه ماه دیگر برگزار شود جایی که او برابر برندان ویرا فیلیپینی که قهرمان فعلی سنگین وزن رشته هنرهای رزمی ترکیبی در سازمان ONE Championship محسوب می‌شود خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر علی اکبری علی اکبری سنگین وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران

سالن خلیج فارس در اردیبهشت سال جاری میزبان کنسرت هنگ درام «نادیشانا» نوازنده نامی اهل روسیه بود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، در این کنسرت «نادیشانا» که به عنوان یکی از بهترین نوازندگان هنگ درام دنیا معروف است، در سالن خلیج فارس - فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت. این نوازنده اهل روسیه است و در اردیبهشت سال جاری برای اجرا به تهران سفر کرده بود.

این هنرمند برای نخستین بار به ایران آمد تا در میان استقبال مخاطبان روی صحنه برود.

کنسرت‌های اردیبهشت در راهند؛ از طلیسچی تا بانی

 

نادیشانا (Nadishana) نوازنده مطرح چندین ساز، آهنگساز و طراح صدا از سیبری، کسی که شیوه‌ای خلاقانه و مخصوص به خود برای دنیای ترکیب و تلفیق موزیک‌ها دارد، ترکیبی خلاقانه از سازهای سنتی متفاوت از سراسر جهان که بر اساس تکنولوژی عصر حاضر و سبک مدرن امروزی طراحی شده است. او قادر به نواختن بیش از ٢ نوع ساز از نقاط مختلف جهان است، که شامل سازهایی که خود ساخته نیز می‌شود. نادیشانا با زحمات، تلاش و کوشش بسیار تکنیک‌های منحصر به فرد خود را برای نواختن هر یک از سازهایش ابداع کرده است. او شیوه‌ی خود را در ویرایش و افکت صداهای دیجیتالی Sound Microsurgery  نامیده است.

این هنرمند برجسته، صاحب مجموعه‌ی بزرگی از آلات موسیقی (بیش از ٢ ساز) از بخش‌های مختلف جهان است. او در حال حاضر در برلین زندگی می‌کند و روی چندین پروژه، مشغول به کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران
  • اشک‌های بازیگر مطرح برای پرونده سنگین اتهامات اخلاقی + ویدئو | برای کاری که نکرده‌ام عذرخواهی نمی‌کنم!
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • علم جدیدی به نام پزشکی فضایی شکل گرفته است
  • طب ایرانی می تواند در پیشگیری و درمان چاره ساز باشد
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان