Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکسانا دهقانی گفت: با همدلی و همکاری آنچنان که در گذشته پیش قدم بودیم باید گام برداشت و از آنجا که پویش کمک مومنانه اقدامی از دل مردم بر خواسته است با برداشتن یک بار کوچک از دوش فردی که شغلش را از دست داده، در این راه پیش قدم باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رکسانا دهقانی مربی کیک بوکس و قهرمان استانی این رشته در سال ۱۳۹۷ در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با پویش کمک مومنانه گفت: به نوبه خود و به عنوان یک ورزشکار از مردم و همه کسانی که توان مالی دارند می خواهم به پویش کمک مومنانه بپویندند ضمن این که خودم نیز با آنچه که در توان دارم به این پویش می پیوندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی چند ماه اخیر برخی ازدوستان ورزشی در یک اقدام خیرخواهانه با جمع آوری پول، غذا تهیه می کردند و با حفظ کرامت انسانی به خانواده های نیازمند تقدیم می کردند و یا مواد اولیه خانواده ها را تهیه می کردند.

قهرمان کیک بوکس استان کرمان توضیح داد: اگر بتوان برای مردمی که آسیب دیده اند و کسب و کارهایشان خوابیده است گامی برداشت من نیز در کنار سایر همشهریان و یا هموطنانم هستم تا بتوانیم به اقشاری که به دلیل بیماری کرونا آسیب دیده اند کمک کنم.

دهقانی با اشاره به این که  کمک مومنانه به واقع هم دلی و هم دردی با مردم است، بیان کرد: اکنون در شرایطی هستیم که همگی به دلیل شیوع بیماری کرونا به نوعی آسیب دیده ایم اما چه خوب است که با کمک یکدیگر بتوانیم قشری که بیش از دیگران آسیب دیده  را کمک کنیم.

وی عنوان کرد: با همدلی و همکاری همچنان که در گذشته پیش قدم بودیم باید گام برداشت آنچان که همیشه چنین اقداماتی از دل مردم بر خواسته است و با برداشتن یک بار کوچک از دوش فردی که شغلش را از دست داده، در این راه پیش قدم باشیم.

قهرمان کیک بوکسینگ استان کرمان تشریح کرد: اکنون در شرایطی هستیم که بسیاری از کسب وکارها ضعیف شده و یا حتی از بین رفته است اما بهتر است تا جایی که توان داریم در جنبه های مختلف از جمله خوراک، پوشاک و بهداشت به خانواده های نیازمند کمک کنیم و با هم دردی بتوانیم از سختی زندگی برخی ها از افراد جامعه بکاهیم.

قهرمان کیک بوکسینگ استان بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و آسیبی که بیش از گذشتته متوجه خانواده ها شده است خواستارم در ماه محرمی که پیش رو داریم، برای کمک به هم نوعانمان بیش از گذشته در تلاش باشیم و نذر و نذوراتمان را در این ماه  برای کمک به خانواده های نیازمند هدیه کنیم.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه آسیب دیده پویش کمک پیش قدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی